משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
גליקמן חנן / צילום: עינת לברון

חנן גליקמן, מבעלי משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, הלך לעולמו

גליקמן ייסד את משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב לפני כ-30 שנה • גיל סמסונוב ספד לו הערב ואמר: "אנחנו המומים וכואבים את לכתו הפתאומי"

ענת ביין-לובוביץ' 31.12.2020
אהרון שפרד / צילום: Associated Press, Matt Rourke
ענף הפרסום | ראיון

להשפיע לא פחות מרונאלדו: הכירו את סוכנות המשפיענים החדשה שמגיעה לתל אביב

אהרון שפרד הקים את סוכנות המשפיענים הבינ"ל Goat על סמך ניסיון מקרי, שבו קיבל החזר השקעה מפתיע • עכשיו Goat נכנסת לישראל בשותפות עם קבוצת בלוסטון, איש העסקים רונן מיילי וחברת התוכן peach

ענת ביין-לובוביץ' ואסף אוני 26.12.2020
חנן גליקמן, גיל סמסונוב, יגאל שמיר, רונן גולדשמידט ורועי גפן / צילום: איל יצהר

עידן חדש: גליקמן-שמיר-סמסונוב יעבור לבעלות מלאה של קבוצת פובליסיס 

השותפים הישראלים במשרד גליקמן-שמיר-סמסונוב חתומים על חוזי ניהול לארבע שנים לפחות • וגם: טמפו משקאות עדכנה על צירופם של שלמה זהר ואיריס בק לדירקטוריון החברה • השיחה

ענת ביין-לובוביץ' 21.12.2020
עמית משיח, מנכ"ל מקאן  / צילום: איל יצהר, גלובס
בלעדי

מקאן תל אביב מחזיר לעובדים רטרואקטיבית את הקיצוץ בשכר בשל הקורונה

משרד הפרסום היה מהראשונים לקצץ בשכר העובדים, וכעת הוא הראשון שמחזיר את השכר לרמתו לפני המשבר • למרות הערכות בתחילת המשבר, חלק גדול מלקוחות המשרד לא קיצצו את תקציב הפרסום, והמשרד גם הצליח לגייס לקוחות חדשים • השיחה

ענת ביין-לובוביץ' 14.12.2020
אורן יוניוב / צילום: איל יצהר

הסכסוך לא נגמר: אורן יוניוב בדרך לקרב בינלאומי עם קבוצת WPP

לגלובס נודע כי עו"ד בעז בן-צור, המייצג את יוניון, שלח מכתבים לחלק מלקוחות קבוצת WPP בישראל, בבקשה להעביר לידי יוניון כל מידע על טרנזקציה כספית שיש להם עם הקבוצה, כדי שניתן יהיה להוציא צווי הוצאה לפועל ולעקל את הכסף

ענת ביין-לובוביץ' 25.11.2020
אילון זרמון / צילום: איל יצהר

זרמון יטפל בתקציב הפרסום של מאווררי ווסטינגהאוס

היקף תקציב ההשקה עומד על כ-4 מיליון שקל • הבחירה בזרמון נעשתה לאחר מכרז בו השתתפו חמישה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 16.11.2020
מפעלים של קליל ונירלט, מותג של אינרום / צילום: איל יצהר

אהבה חדשה? תקציב הפרסום של קליל צפוי לעבור למקאן ת"א

זאת אחרי למעלה מעשור של פעילות משותפת עם משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב • היקף התקציב עומד על כ-2 מיליון דולר בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2020
סניף של סופר פארם / צילום: בר אל, גלובס

תקציב הפרפורמנס של סופר-פארם בהיקף 15 מיליון שקל עובר לפובליסיס

משבר הקורונה אילץ שחקנים רבים בשוק לחזק נכסים דיגיטליים, מה שהחריף את המאבק בין קבוצות הפרסום הגדולות • ניתן לראות זאת בתחרות בין קבוצת פובליסיס לקבוצת אדלר-חומסקי על תקציב ההפרפורמנס של סופר-פארם

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2020
סופרמרקט- סדרן חברת תנובה - במקרר של מוצרי חלב / צילום: תמר מצפי

האם פרסום אברהם יזכה בתקציב הפרסום של תנובה מזון?

עפ"י מקורבים, בתנובה מזון מעדיפים להיות "תקציב גדול של משרד בינוני" ולא "עוד תקציב" במשרד גדול • תקציב תנובה מוערך בכ-8-10 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2020
ניב חורש וזיו קורן  / צילום: איל יצהר, גלובס

אחרי 8 שנים: תקציב הפרסום של רב -בריח עובר לראובני-פרידן

התקציב התנהל ב-8 השנים האחרונות באמצעות צמד הפרסומאים אלון הוכדורף וצור גולן • ברב-בריח מדגישים כי ההחלטה להיפרד מהפרסומאים שליוו אותם דרך ארוכה איננה החלטה קלה, שכן עם השנים נרקם קשר אישי חזק

ענת ביין-לובוביץ' 08.11.2020
מנכ"ל תנובה, אייל מליס
תנובה | בלעדי

מי משרד הפרסום שהקריב תקציב רק כדי להתמודד על תנובה מזון?

ל"גלובס" נודע כי במכרז שמתקיים על תקציב הפרסום של "תנובה מזון" נכח בשלב הפרזנטציות דרג המנהלים הגבוה ביותר בקבוצה • עד עתה הציגו בפני החברה אדלר חומסקי ופרסום אברהם, ויש מי שכבר "הקריב" תקציב כדי שיוכל להתמודד

ענת ביין-לובוביץ' 21.10.2020
ראשת עיריית חיפה, עינת קליש רותם / צילום: איל יצהר

עיריית חיפה מגבילה את ההתמודדות על תקציב הפרסום שלה למשרדים מהצפון

תקציב הפרסום של העיר נחשב לקטן ועומד במסמכי המכרז על 300 אלף שקל בשנה בלבד, אך מדובר בתנאי שלא מקובל בענף • כך לדוגמה בתקציב הפרסום של ירושלים מטפלים משרדים מרמת גן ומתל אביב

ענת ביין-לובוביץ' 12.10.2020
קרן לייזרוביץ, סמנכ"לית השיווק והחדשנות של בזק / צילום: בזק

להרגיש בבית, וגם להיות בו: בזק מקימה יחידה דיגיטלית עצמאית

בזק עורכת רה-ארגון בניהול הממשקים הדיגיטליים שלה • ל"גלובס" נודע כי הקבוצה צפויה להקים יחידה דיגיטלית עצמאית שתנוהל מתוך החברה, זאת לאחר שבמשך השנים האחרונות נוהל תקציב הדיגיטל מתוך חברות הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2020
מנכ"ל תנובה, אייל מליס

אלו המתמודדים על תקציב הפרסום של תנובה מזון המוערך בכ-10 מיליון שקל

התקציב כולל את הטיפול במותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום •  היקף תקציב הפרסום של תנובה מזון נחשב בינוני, ובכל זאת מעורר עניין רב מאחר שמדובר בדריסת רגל במערך הפרסום של אחת המפרסמות הגדולות בשוק

ענת ביין-לובוביץ' 18.08.2020
משרד הפרסום לעומק התודעה זכה מחדש בתקציב הוודקה רוסקי סטנדרט / צילום: שאטרסטוק

משרד הפרסום לעומק התודעה זכה מחדש בתקציב הוודקה רוסקי סטנדרט

המשרד טיפל בתקציב הפרסום של המותג בשלוש השנים האחרונות, אך בהתאם למדיניות החברה הבינלאומית נדרש היבואן להוציא את התקציב למכרז • במסגרת המכרז התמודדו ארבעה משרדי פרסום, ולעומק התודעה זכה בפעם השנייה ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 17.08.2020
מחאת המפרסמים נגד פייסבוק מדלגת על ישראל / איור: גיל ג'יבלי, גלובס

נשארים בפנים: המפרסמים הישראלים מסרבים להצטרף לחרם על פייסבוק

בשנים האחרונות הכריזו מפרסמים בחו"ל על חרם פרסום נגד ענקיות האינטרנט, אבל המפרסמים בישראל העדיפו להתעלם ולהמשיך בשלהם • גם המהומה הנוכחית סביב מדיניות פרסום פוסטים בפייסבוק, חולפת מעל ראשיהם • "גלובס" מנתח: למה לישראלים לא אכפת, ומתי יקרה השינוי

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2020

   8910111213141516171819202122   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 114