דורון לוינשטיין ינהל את השיווק הדיגיטלי בגליקמן-שמיר-סמסונוב

בתפקידו האחרון שימש לוינשטיין כמנהל השיווק הדיגיטלי של החברה המרכזית (קוקה-קולה) בישראל ובחו"ל

משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב משלים את ליהוק ההנהלה החדשה של המשרד. דורון לוינשטיין, שהיה עד עתה מנהל השיווק הדיגיטלי של החברה המרכזית (קוקה-קולה) בישראל ובחו"ל, מונה למנהל הדיגיטל בגליקמן-שמיר-סמסונוב פובליסיס.

בשבועות האחרונים, בעקבות מותו הפתאומי של הפרסומאי חנן גליקמן, שנפטר ביום האחרון של שנת 2020 מדום לב, נערך רה-ארגון בצמרת משרד הפרסום. לגלובס נודע כי במסגרת המבנה החדש מונה גיל סמסונוב לתפקיד יו"ר פעיל, שימשיך לקחת חלק בניהול לקוחות. בין היתר יועברו לאחריות סמסונוב חלק מלקוחותיו של גליקמן ז"ל.

יגאל שמיר ורונן גולדשמידט מונו למנכ"לים משותפים, כאשר שמיר ממונה על התוצר הקריאטיבי, וגולדשמידט יישא באחריות לפן העסקי. עדי ברונר קיבל את תפקיד המשנה למנכ"ל, והוא יחלוק עם שמיר את האחריות על התוצר המקצועי.

במשרד נולד צורך למלא את מקומו של רועי גפן, מי שהיה השותף האחראי על תחום הדיגיטל, שרצה לעזוב את המשרד ללא קשר לפטירתו של גליקמן.

בשבועות האחרונים, לאחר שהוגדר המבנה החדש, עסקו השותפים בחיפוש מועמד שיופקד על תחום הדיגיטל. כאמור, לתפקיד נבחר לוינשטיין, שמביא עימו ניסיון של כ-15 שנים במשרדי פרסום ובצד הלקוח.

את הקריירה התחיל לוינשטיין במשרדי הפרסום אידיאולוגיק, שם ניהל את הדיגיטל של ראובני-פרידן והיה סמנכ"ל הדיגיטל וההפקות של teenk. לאחר מכן עבר לצד הלקוח, שם שימש כמנהל השיווק והפרסום של טמבור, ובהמשך היה מנהל תחום השיווק הדיגיטלי של חברת yes. בתפקידו האחרון ניהל את השיווק הדיגיטלי של החברה המרכזית.

לדברי גיל סמסונוב, יו"ר המשרד, "לוינשטיין נבחר בזכות ההתאמה ל-DNA שלנו, הוא מקצוען עם נשמה ומחויבות נדירים. כיום, כשהדיגיטל הוא כבר מזמן דרך חיים ולא רק פלטפורמה פרסומית, אנחנו מחויבים להעניק שירות הוליסטי שרואה מעבר לפרסום ומציע מגוון פתרונות שיווקיים מתמשכים. מהיכרותנו הקרובה לאורך שנים עם דורון, אנחנו בטוחים שהוא יביא עימו ניסיון וידע שיווקי שיעזור לנו להעשיר את ארגז הכלים הדיגיטלי שלנו".

לדברי דורון לוינשטיין, "לאחר תקופה ארוכה שישבתי על כיסא מנהל השיווק, אני חוזר לעולם שבו גדלתי ואליו התגעגעתי, ומצטרף למשרד מוביל שחרט על דגלו שותפות עמוקה עם הלקוחות שלו, ויש בו את הבסיס המקצועי והאנושי לייצר ביחד מודל שמעניק לאותם הלקוחות שירות ופתרונות עמוקים ואפקטיביים יותר בעולם הדיגיטל תוך הסתכלות על כלל המטרות השיווקיות היומיומיות שלהם".