משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'
אדלר חומסקי | פרשנות

הניסיון של שטראוס לחסוך עלול להתברר כיקר בהמשך

אם מתבוננים על הרוח השטראוסית המסורתית, קשה להסביר את המהלך הנוכחי, שבו אדלר-חומסקי מאבד את תקציב שטראוס לבאומן-בר-ריבנאי • אפשר אולי לנמק את המהלך ברוח המנכ"ל החדש של שטראוס ישראל, אייל דרור • פרשנות

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2019

אדלר-חומסקי מאבד את תקציב שטראוס לבאומן-בר-ריבנאי

שטראוס, המפרסמת הגדולה בישראל, מרכזת את תקציב הפרסום שלה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי • אדלר-חומסקי צפוי להפסיד תקציב של למעלה מ-50 מיליון שקל • תקציב המדיה יישאר בחברת יוניון

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2019
מלון ישרוטל ים המלח. מתוך אתר המלון

ישרוטל יוצאת למכרז על תקציב הפרסום והדיגיטל

תקציב הפרסום של רשת מלונות ישרוטל, שטופל קודם לכן באדלר-חומסקי, עומד על כ-8 מיליון שקל • עם משרדי הפרסום שעלו לשלב הגמר במכרז נמנים ענבר-מרחב G וליאו ברנט • אדלר-חומסקי צפויים להתמודד במכרז ולהילחם להשאיר את התקציב במשרד

ענת ביין לובוביץ' 19.02.2019

סמל"ת מרכזת את תקציב הפרסום במשרד LEAD

המשמעות היא שתקציבי הפרסום של המותגים פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט, בהיקף של כ-14 מיליון שקל בשנה - שטופלו עד כה במשרד הפרסום אדלר-חומסקי - יועברו ל-LEAD

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2019

עידן רגב, מנהל הקריאייטיב בבאומן, מצטרף כשותף ב-LEAD

הפרסומאי רמי יהודיחה עושה מאמץ נוסף לשדרג את הצעת הערך שלו בתחום הקריאייטיב ומצרף למשרד הפרסום LEAD את עידן רגב כמנהל קריאייטיב ראשי במסלול שותפות

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2019
אסף גורן / צילום: עמית שיסל

תקציב הפרסום של איסתא עובר מענבר-מרחב לאדלר-חומסקי

היקף תקציב הפרסום של חברת התיירות נאמד ב-5-6 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2019
זוג קשישים בבית אבות. הקו העליון של הסקלה / צילום: אתר רשת משען

תקציב הפרסום של משען עובר לגליקמן-שמיר-סמסונוב

תקציב רשת הדיור המוגן טופל קודם לכן בפרסום וילנאי • היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-8 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2019
אופל | בלעדי

תקציב הפרסום של לקסוס עובר למשרד לעומק התודעה

התקציב, שמוערך בכ-10 מיליון שקל, טופל עד כה במשרד הפרסום JWT • תקציב מותג הרכב אופל, שנוהל ע"י לעומק התודעה, יוצא למכרז

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2019
נטע ברזילי, אירוויזיון 2018 / צילום: רויטרס

דוז פואה במכרז: ג'ינג'ר תקשורת ינהל את יח"צ האירוויזיון עבור עיריית ת"א

משרד ג'ינג'ר תקשורת, בבעלות מור שובבו אליו חברו לצורך המכרז משרד יוני וולף וגלי אבני אורנשטיין, הוא הזוכה במכרז של עיריית תל אביב • האירוויזיון הוא אמנם אירוע טלוויזיוני וביחסי הציבור שלו יטפל תאגיד השידור כאן אך בכל העולם מתרחשים בתקופתו במקביל גם אירועים בעיר המארחת

ענת ביין-לובוביץ' 26.12.2018
רותם סלע, פרזנטורית קסטרו / צילום: שוקה כהן

סוף עידן: תקציב הפרסום של קסטרו עוזב את ראובני-פרידן

זאת אחרי כמעט 30 שנה • מסתמן: תקציב קסטרו יועבר לאדלר-חומסקי שמטפל בתקציב דלתא - החברה ממנה הגיעה סמנכ"ל השיווק החדשה של קסטרו, מור אבלגון

ענת ביין-לובוביץ' 25.12.2018
פרסום חוצות. / צילום: שלומי יוסף

"מחיר למשתכן הקפיאה גם את פרסום הנדל"ן"

תוכניות החילוץ של שרי האוצר הקודם יאיר לפיד ושר האוצר הנוכחי משה כחלון למשבר בענף הנדל"ן הכניסו את הפרסום בתחום לקיפאון • ברבעון האחרון המפרסמים מדווחים על עלייה בדרישה לפרסום, אבל יזמיות המגורים יצטרכו בקרוב לחזור להשקיע במיתוג ובבניית תדמית

ענת ביין-לובוביץ' 21.12.2018
בלעדי

תקציב הפרסום של שירות החניה פנגו עובר למשרד מנצ'

תקציב הפרסום של פנגו הגיע ל-LEAD ב-2012, לאחר שהמשרד רכש את חברת הפרסום mobi שטיפלה אז בתקציב • לפני מספר חודשים הופסקה ההתקשרות בין הצדדים בגלל שלא הגיעו להסכמה בעניינים מסחריים

ענת ביין-לובוביץ' 10.12.2018
בן מוסקל, מנכ"ל בואמן בר ריבנאי / צילום: איל יצהר

מה חשוב למפרסמים? גודל המשרד ותפיסת ערך מובהקת

באומן בר ריבנאי שהגיע לראש דירוג משרדי הפרסום של מוסף "פירמה", נטוע היטב בעולמות החדשים של דיגיטל וטכנולוגיה מצד אחד, ומצד שני ממוצב ככזה שיודע לתת שירות • בחינת ההעדפות של הסטודנטים מגלה שהם מעדיפים לעבוד במשרדים הגדולים • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 05.12.2018
Me Too/ צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

תשברו שתיקה: תופעת ה-MeToo# פסחה על ענף הפרסום הישראלי, ולא בגלל שכולם התנהגו כראוי

MeToo# פסח על ענף הפרסום, ולא בגלל שכולם התנהגו כראוי • האם הנשים שבתקופתן הטרדה מינית הייתה כמעט עניין של נורמה יפסיקו לשתוק? • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 01.12.2018
סטפן  / צילום מסך

שנה קומסי קומסה: מהן הפרסומות הזכורות והאהובות של פירמה?

שני משרדי פרסום בלטו השנה במיוחד, לפחות מבחינת זכירות ואהדה, תודות לשני קמפיינים שעשו הרבה מאוד רעש: מקאן ת"א עם הקמפיינים ל-yes ואדלר-חומסקי עם בזק בינלאומי • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 01.12.2018
בר רפאלי בקמפיין של הודיס  / צילום מסך מתוך יוטיוב

הפרסום הפרובוקטיבי עדיין אפקטיבי? איפה נעצרת המחאה נגד חברות עם פרסום פוגעני

כשקמפיין MeToo# עלה לתודעה וסחף את העולם, היה מי שחשב שענף הפרסום יישר קו ויפנים שהשיח הציבורי השתנה • זה לא קרה, וגם השנה משרדי הפרסום יצרו קמפיינים פרובוקטיביים כמו של קסטרו, הודיס ו-Veet שעוררו סערה ציבורית • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2018

   141516171819202122232425262728   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 21 מתוך 114