משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
הדגמה של מערכת למניעת התנגשות / צילום: התעשיה האוירית
גיתם | לפני כולם

תע"א בוחרת משרד פרסום לתקציב של כ-6-7 מיליון ש'

שני המתמודדים הסופיים הם גיתם BBDO ו-iProspect ■ לראשונה הפוקוס של התקציב עובר לדיגיטל, לאור הכוונה להסיט לכיוונו בהדרגה את רוב התקציב ■ קהל היעד של התעשייה האווירית הוא אלפי לקוחות ברחבי העולם מתחומי הצבא, הרגולציה, הממשל והביטחון

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2018
מקאן תל-אביב | לפני כולם

מקאן ת"א מקימה יחידה לפרסום ברשתות חברתיות

35 לקוחות מקאן שפעילות הדיגיטל שלהם נעשתה במקאן ואלי, יועברו חזרה למקאן ת"א ברבעון הראשון של השנה

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2018
גיתם | לפני כולם

תקציב הפרסום של buyme עובר לגיתם BBDO

התקציב של הפלטפורמה הדיגיטלית, בהיקף 4 מיליון שקל, טופל בשנה האחרונה בידי פרסום אברהם ■ זהו התקציב השני שגיתם "לוקח" מפרסום אברהם בתקופה האחרונה

ענת ביין-לובוביץ' 12.12.2017
יהלי סהר / צילום: אמיר מאירי

החברה שרוצה לעשות לפרסום מה ש-WIX עשתה לבניית אתרים

טיילור ברנדס עשויה להפוך לסיוט של ענף הפרסום המסורתי: האלגוריתמים שפיתחו המייסדים - יהלי סער, תום להט ונדב שץ - יודעים לייצר קריאטיביות שמחקה את היצירתיות האנושית ■ בראיון ל"גלובס" מספר סער למה החברה שלו יכולה להפוך למעצמת הפרסום החמישית בעולם

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2017
גיתם | לפני כולם

תקציב הפרסום של סונול עובר מפרסום אברהם לגיתם

היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2017
יורם דרורי   / צילום: איל יצהר
לפני כולם

מפרידים כוחות: דרורי-ארועטי-ברמן בתוכנית הבראה קיצונית

התוכנית כוללת הפרדת כוחות בין השותפים: מה שהיה עד המיזוג דרורי-שלומי יכונס לתוך d-say אינטראקטיב שתנוהל ע"י איל הובר לוי ■ יורם דרורי יישאר יו"ר פעיל, ודודי ברמן יפעיל יחידה עצמאית נפרדת

ענת ביין-לובוביץ' 03.12.2017
אדם אבנון / צילום: איל יצהר
Y&R | לפני כולם

אדם אבנון, לשעבר מנכ"ל Y&R, תובע 2 מ' ש' מהחברה

לטענת אבנון, הוא שיקם את משרד הפרסום לאחר התרסקותו, אך החברה הציגה דוחות שגויים והכשילה כל ניסיון לצמיחה ■ תובע פיצויים על פיטורים, תשלום בונוסים ופגיעה במוניטין ■ טוען כי בגלל החברה עתידו כמנכ"ל חברת פרסום נגדע, והוא נאלץ לנטוש את התחום

ענת ביין-לובוביץ' 28.11.2017
אמיר וייס / צילום:איל יצהר
יוניברסל מקאן | לפני כולם

מקאן דיגיטל בוחנת אפשרויות מיזוג לסקינדו

שנה וחצי לאחר פתיחת המשרד בניו-יורק, קבוצת מקאן עשויה למכור מניות בחברת הפרפורמנס סקינדו

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2017
אילן שילוח / צילום: תמר מצפי

כך הרוויח שילוח 300 מ' ש' מפרסום - על חשבון ערוצי הטלוויזיה

הסכומים האדירים שגלגל אילן שילוח הם תוצאה של כשל שוק, שבו חברות רכש מדיה בודדות גורפות עמלות שמנות - בעוד ערוצי הטלוויזיה מתקשים להרוויח ■ ניתוח מיוחד

אלי ציפורי 25.10.2017
יגאל ברקת / צילום: סיוון פרג

אייל כרמי ועומרי פלד מונו לסמנכ"לי דיגיטל ביהושע TBWA

המנכ"ל יגאל ברקת: העידן של סמנכ"ל הדיגיטל הרב-תחומי הסתיים

ענת ביין-לובוביץ' 02.10.2017
לפני כולם

למרות מכרז עם 6 משרדים: תקציב רנו נשאר ב-four

על תקציב הפרסום של רנו, בהיקף 15 מיליון שקל, התמודדו בין היתר זרמון, לעומק התודעה, בריקמן, בורודה-קפלן ודחף

ענת ביין-לובוביץ' 25.09.2017
mako (מאקו) | לפני כולם

גיתם BBDO יטפל בתקציב אתר מאקו מקבוצת קשת

בימים הקרובים גיתם יעלו קמפיין טלוויזיה לאתר מאקו לרגל השקת אפשרות ה-follow, שתציע לגולשים לקבל עדכונים ממוקדים לפי תחומי העניין שלהם

ענת ביין-לובוביץ' 24.09.2017
בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

גיתם ואדלר-חומסקי זכו מחדש בתקציב מפעל הפיס

על התקציב, בהיקף 75 מיליון שקל, התמודדו גם ראובני-פרידן ובאומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 19.09.2017
אסי שביט /צילום:איל יצהר

הקו הדק בין ניימינג לשיימינג

תם זמנו של הטון המתנצל על פרסומות פוגעניות. הגיע זמן התגובה

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2017
H&O | לפני כולם

עקב התחרות: H&O תעביר את תקציב הפרסום שלה

בפגישות עם משרדי פרסום דובר על הבעיה התדמיתית של הרשת ■ כרגע המועמדים הבולטים הם לעומק התודעה וסאצ'י

ענת ביין-לובוביץ' 10.09.2017
אייל חומסקי | לפני כולם

אבשה שיליין ימונה לסמנכ"ל אינטגרציה באדלר-חומסקי

במסגרת התפקיד יהיה שיליין, מהפרסומאים הוותיקים בענף, כפוף ישירות לאייל חומסקי ויתפקד כיד-ימינו

ענת ביין-לובוביץ' 05.09.2017

   192021222324252627282930313233   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 26 מתוך 114