משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
מימין: דני צ'כנובר, סער נעים ויניב מלינרסקי ממשרד מנצ' / צילום: איל יצהר
לפני כולם

מנצ' זכה בתקציב הפרסום של חטיבת המאפים בשטראוס

זהו הישג מרשים עבור משרד הפרסום הצעיר שקיים רק 5 שנים • מדובר במנוע צמיחה אסטרטגי של חטיבת הממתקים של שטראוס, שנמנית על שלושת המפרסמים הגדולים בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 16.05.2018

CRACKER זכתה בתקציב הפרסום CAR2GO מקבוצת שגריר

CRACKER הוא משרד פרסום חדש שבבעלות שני פרסומאים ותיקים - יהב דרייזן ויורם חוטר-ישי • במכרז התמודדו בין היתר משרדי הפרסום ברוקנר-יער-לוי וחברת המיתוג open

ענת ביין-לובוביץ' 16.05.2018
חנות של TONYMOLY / צילום: Shutterstock
טטרה פארם | בלעדי

טטרה פארם תשקיע 7 מ' ש' בהשקת המותג "טוני מולי"

החברה, שזכתה בזיכיון לשיווק מותג הקוסמטיקה הפופולרי, נערכת לבחירת משרד פרסום ומשרד יח"צ • ההשקה צפויה לקראת ספטמבר, ובשלב הראשון המוצרים יימכרו באופן בלעדי בסופר-פארם

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2018
נטע ברזילי זוכה באירוויזיון \ צילום: רויטרס

כך משרדי הפרסום חגגו את הזכייה של נטע ברזילי באירוויזיון

הזכייה של ברזילי במקום הראשון שחררה את סכרי היצירתיות של משרדי הפרסום, שהציפו היום את המדיות עם פרסומות המתקשרות לזכייתה

ענת ביין-לובוביץ' 13.05.2018
יוסי לובטון / צילום: איל יצהר

פייסבוק ישראל ובאומן-בר-ריבנאי חוברים לפיילוט משותף

משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי חבר לפייסבוק ישראל כחלק מפיילוט המקרב בין חברות מבוססות אי-קומרס ועולם הפרסום המסורתי

ענת ביין-לובוביץ' 08.05.2018
רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר
לפני כולם

משרד הפרסום LEAD זכה במכרז של חברת נתיבי איילון

על רקע השינוי מרחיק הלכת שעוברת נתיבי איילון, שבמסגרתו הפכה לחברה ממשלתית, היא תשקיע מיליוני שקלים במהלכים שישנו את המיצוב שלה מ"חברה של כביש" ל"חברה לתשתיות תחבורה חכמה" • משרד הפרסום LEAD כבר מחזיק בתקציבים ממשלתיים, בהם הדיוטי פרי ואגד

ענת ביין-לובוביץ' 22.04.2018
דואר ישראל / צילום: איל יצהר

דואר ישראל משנה את תנאי הסף במכרז הפרסום

הדואר יאפשר מתן שירותי מדיה ודיגיטל באמצעות חברות-בת • בין המשרדים שצפויים להתמודד: מקאן, אדלר, יהושע וגליקמן • היקף התקציב: כ-9 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.04.2018
מרטין סורל מנכ"ל WPP/ צילום: רויטרס

עקב "התנהגות אישית לא הולמת": יו"ר WPP מרטין סורל פורש

סורל יסייע בחיפוש מנהל חדש לקבוצת הפרסום • ב-WPP גברו בימים האחרונים ההערכות כי סורל יפרוש מתפקידו בעקבות חקירה שמתנהלת נגדו בקבוצה

ענת ביין-לובוביץ' 15.04.2018
יורם לוי / צלם: איל יצהר
ברוקנר נטע יער | לפני כולם

בדרך החוצה? יורם לוי מצמצם פעילותו בברוקנר-יער-לוי

לוי, מאנשי הקריאייטיב המנוסים בענף, הצטרף למשרד כשותף ב-2014 • עפ"י הערכות, שני השותפים הנוספים, עפר יער וטל ברוקנר, אינם מעוניינים לקנות את חלקו של לוי, ולכן הוא נשאר במשרד • לוי: "אני שוקד על מיזם חברתי משמעותי. שותפיי מאפשרים לי להקדיש את האנרגיות ואת הזמן לכך"

ענת ביין-לובוביץ' 09.04.2018
מתוך הקמפיין לדואר / איור: סטודיו ניר וגלי

דחייה במועד סגירת מכרז הפרסום של דואר ישראל

הדחייה מתרחשת יום לפני תאריך המועד המקורי, שהיה אמור להיות מחר • תקציב הפרסום של דואר ישראל, העומד על כ-9 מיליון שקל בשנה, מטופל ב-10 השנים האחרונות ע"י גליקמן-שמיר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 09.04.2018
מרטין סורל מנכ"ל WPP/ צילום: רויטרס

WPP בודקת חשד ל"התנהגות אישית לא הולמת" של מרטין סורל

נגד המנכ"ל המיתולוגי של חברת הפרסום הגדולה בעולם הועלו טענות לשימוש אישי בנכסי החברה ולהתנהגות אישית בלתי הולמת • ברבעון האחרון רשמה WPP את הביצועים הגרועים ביותר מאז המשבר הפיננסי

ענת ביין-לובוביץ' 04.04.2018
ניזרי. להפוך את שוק המשפיענים / צילום: איל יצהר

סוכנות משפיעני הרשת לידרס חוברת לקבוצת פובליסיס בפראג

הסניף החדש בפראג צפוי לספק שירות של שיווק באמצעות משפיעני דעה בשוק הצ'כי, ההונגרי והסלובקי • החיבור בין השתיים אמור להוביל להתפתחות של לידרס בשווקים נוספים בעולם, ובשלב זה כבר נבחנת פעילות משותפת ביפן ובפולין

ענת ביין-לובוביץ' 02.04.2018
רמי לוי / צילום: איל יצהר
מקאן תל-אביב | לפני כולם

מסתמן: תקציב הפרסום של רמי לוי יטופל במקאן ת"א

השת"פ של רמי לוי עם מקאן ת"א צפוי להפוך לקבוע החל מאפריל, ויכלול את כל הפעילויות של הקמעונאית, כולל סלולר ופארם • היקף התקציב: 12 מיליון שקל • החבירה למקאן מאותתת על הכיוון שהרשת נדרשת אליו: בניית מותג שמושתת על ערכים בנוסף למחיר הנמוך

ענת ביין-לובוביץ' 27.03.2018
רן פינקלשטיין / איל יצהר
בלעדי

רן פינקלשטיין ישמש סמנכ"ל קריאטיב ב-fresh

פינקלשטיין, לשעבר עורך אתר ראש אחד, מצטרף למשרד החדש שהקימו בני מנשה ואבי מורגנשטרן

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2018
משרד פרסום / צילום: שאטרסטוק

בני מנשה ואבי מורגנשטרן הקימו משרד פרסום המתמחה בצעירים

המשרד ייקרא "fresh" וינוהל על ידי רביד מזור, עד לאחרונה סמנכ"לית המדיה של זרמון גרופ ■ מנשה מגיע מתחום ההפקה והאמרגנות ומורגנשטרן הוא בעלי חברה המתחמה במסחור מוצרים ■ באחרונה פנו השניים ליוטיוברים מובילים במטרה ליצור עמם שיתוף פעולה

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2018
לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת ויקטורי עובר למשרד מנצ'

היקף התקציב, שטופל קודם לכן ע"י זרמון גרופ, עומד על כ-5 מיליון שקל שנה, וההתקשרות כוללת טיפול בקריאייטיב ובמדיה

ענת ביין-לובוביץ' 20.03.2018

   171819202122232425262728293031   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 24 מתוך 114