הקריסה של y&r והצמצומים בקבוצת פובליסיס הם רק הדוגמאות האחרונות את המחיר משלמים - ועוד ישלמו - בעיקר המשרדים הבינוניים, שאין להם המשאבים הדרושים כדי לעבור שינוי
גיא בר, יובל וינגסט ובכירים מ-y&r העולמית ניהלו עם בעלי המשרדים חוליגנס, אלנבי וטינק סדרת פגישות, אולם לאחר שהנציגים הישראלים הגישו הערכות שווי ניתקו הנציגים הבינלאומיים קשר
חודשים ספורים לאחר פרישת משפחת אבנון מהמשרד, השניים נואשו מהתנהלות קבוצת WPP בישראל והודיעו כי הם עוזבים ■ מבט אל הקריסה המהדהדת ביותר בענף הפרסום
לאחר שמשרד הפרסום פינה את משרדיו במגדל אלקטרה לטובת גוגל תמורת 40 מיליון שקל, הוא יעבור בינואר לבניין בדרך מנחם בגין בת"א בשטח 4,000 מ"ר למשך 10 שנים
הבעלות על הסוכנות החדשה, שעדיין אין לה שם, תתחלק בין גולן פרצר, איל סעדה וגיתם
גליקמן-שמיר-סמסונוב הוא המשרד היחיד שמתמודד כרגע על תקציב טיב טעם ■ LEAD, מנצ' ומקאן הבהירו: מוכנים לטפל בתקציב - אך לא נתמודד במכרז
המשרד יטפל בתקציבי הפרסום של המותגים פיאט , אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט
עוגת הפרסום הצטמקה ב-2% במחצית הראשונה של 2016 ■ אדלר-חומסקי צמצם את הפער ממקאן תל-אביב ופתח מחדש את הפער בינו לבין באומן-בר-ריבנאי
כך אמרה דבי וינשטיין מ-Google Emea בוועידת MAD ■ רבקה קהת, סמנכ"לית שיווק בגוגל ישראל: "יו-טיוב הוא המגרש האולטימטיבי לבנות מותגים"
אלכס ג'נקינגס, עורך מגזין הפרסום והשיווק "Contagious", ישתתף בוועידת MAD של "גלובס" בהרצאת אורח מיוחדת בנושא "סוד ההצלחה של סוכנויות הפרסום המובילות"
המהלכים של באומן-בר-ריבנאי ליוניליוור ושל ראובני-פרידן לקרולינה למקה זכו בפרסי הצטיינות על מהלכי שיווק ארוכי-טווח ■ קמפיין YOLO של מקאן זכה בתואר קמפיין השנה
אף שאינה מוכנה להתחייב להיקף התקציב, הרשות דורשת שתי פרזנטציות, לרבות אסטרטגיה ופתרון קריאטיבי לשני בריפים
לפני מעט יותר משנה איבד המשרד את תקציב צ'מפיון מוטורוס ■ יטפל בתקציבי הפרסום של פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט, בהיקף של כ-20 מיליון שקל בשנה
זאת בשל השחיקה הגוברת והולכת בהיקפי העמלות של המשרדים ובשל החשש ממהלכים של גורמים חקיקתיים ורגולטוריים כמו ועדת פילבר
מקאן זכה גם בתקציב המדיה וגם בתקציב הקריאייטיב של לוריאל, מול TMF וגיתם שהתמודדו מולו בשלב הגמר
עד כה נוהל תקציב הפרסום של הרשת ע"י משרדי פרסום קטנים, האחרון שבהם הוא אקספרט ■ היקף התקציב נאמד ב-3 מיליון שקל
אדלר חומסקיהפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםמקאן תל-אביבענף הפרסוםפרסוםפרסומותקריאייטיבראובני פרידןתקציב פרסום