משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר

"בסוף יהיו רק קבוצות פרסום גדולות; נמות - או נתאחד"

הקריסה של y&r והצמצומים בקבוצת פובליסיס הם רק הדוגמאות האחרונות את המחיר משלמים - ועוד ישלמו - בעיקר המשרדים הבינוניים, שאין להם המשאבים הדרושים כדי לעבור שינוי

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2016
גיא בר ויובל וינגסט / צילומים: איל יצהר וירון יצחקוב
WPP | לפני כולם

בטרם התפטרות המנהלים: y&r בחנה אפשרות לרכוש משרדי תוכן

גיא בר, יובל וינגסט ובכירים מ-y&r העולמית ניהלו עם בעלי המשרדים חוליגנס, אלנבי וטינק סדרת פגישות, אולם לאחר שהנציגים הישראלים הגישו הערכות שווי ניתקו הנציגים הבינלאומיים קשר

 

 

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2016
גיא בר ויובל וינגסט / צילומים: איל יצהר וירון יצחקוב
WPP | לפני כולם

מכת מוות ל-y&r ישראל? מנהלי המשרד וינגסט ובר פורשים

חודשים ספורים לאחר פרישת משפחת אבנון מהמשרד, השניים נואשו מהתנהלות קבוצת WPP בישראל והודיעו כי הם עוזבים ■ מבט אל הקריסה המהדהדת ביותר בענף הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 28.07.2016
אמיר גיא  / צילום: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

אחרי הדיל עם גוגל: קבוצת אדלר-חומסקי תעבור דירה

לאחר שמשרד הפרסום פינה את משרדיו במגדל אלקטרה לטובת גוגל תמורת 40 מיליון שקל, הוא יעבור בינואר לבניין בדרך מנחם בגין בת"א בשטח 4,000 מ"ר למשך 10 שנים

ענת ביין-לובוביץ' 25.07.2016
גיתם | לפני כולם

זרוע התוכן השיווקי של גיתם תהפוך לסוכנות תוכן עצמאית

הבעלות על הסוכנות החדשה, שעדיין אין לה שם, תתחלק בין גולן פרצר, איל סעדה וגיתם

ענת ביין-לובוביץ' 20.07.2016
סניף טיב טעם / צילום: לם וליץ סטודיו

טיב טעם מחדשת את הניסיונות למצוא משרד פרסום

גליקמן-שמיר-סמסונוב הוא המשרד היחיד שמתמודד כרגע על תקציב טיב טעם ■ LEAD, מנצ' ומקאן הבהירו: מוכנים לטפל בתקציב - אך לא נתמודד במכרז

ענת ביין-לובוביץ' 19.07.2016
פיאט 500 החדשה / צילום: יח``צ
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר-חומסקי זכה בתקציב סמל"ת בהיקף כ-20 מ' ש' בשנה

המשרד יטפל בתקציבי הפרסום של המותגים פיאט , אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט

ענת ביין-לובוביץ' 18.07.2016

פני הפרסום ב-2016: הקיפאון העמיק, התקציבים הצטמקו

עוגת הפרסום הצטמקה ב-2% במחצית הראשונה של 2016 ■ אדלר-חומסקי צמצם את הפער ממקאן תל-אביב ופתח מחדש את הפער בינו לבין באומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2016
דבי וינשטיין/ צילום: תמר מצפי
ועידת MAD | ועידת MAD

"העולם נע ליו-טיוב, אבל גם יו-טיוב מניע את העולם"

כך אמרה דבי וינשטיין מ-Google Emea בוועידת MAD ■ רבקה קהת, סמנכ"לית שיווק בגוגל ישראל: "יו-טיוב הוא המגרש האולטימטיבי לבנות מותגים"

שלומית לן 13.07.2016

מהו סוד ההצלחה של סוכנויות הפרסום המצליחות בעולם?

אלכס ג'נקינגס, עורך מגזין הפרסום והשיווק "Contagious", ישתתף בוועידת MAD של "גלובס" בהרצאת אורח מיוחדת בנושא "סוד ההצלחה של סוכנויות הפרסום המובילות"

שירות גלובס 06.07.2016

מקאן, אדלר וראובני - המשרדים הבולטים השנה בתחרות האפי

המהלכים של באומן-בר-ריבנאי ליוניליוור ושל ראובני-פרידן לקרולינה למקה זכו בפרסי הצטיינות על מהלכי שיווק ארוכי-טווח ■ קמפיין YOLO של מקאן זכה בתואר קמפיין השנה

ענת ביין-לובוביץ' 05.07.2016
לוגו הרשות למלחמה בסמים

שאיפות מסוכנות: מכרז פרסום בעייתי של הרשות למלחמה בסמים

אף שאינה מוכנה להתחייב להיקף התקציב, הרשות דורשת שתי פרזנטציות, לרבות אסטרטגיה ופתרון קריאטיבי לשני בריפים

ענת ביין-לובוביץ' 05.07.2016
פיאט 500 החדשה / צילום: יח``צ
אדלר חומסקי | לפני כולם

מסתמן: אדלר-חומסקי יטפל בתקציב מותגי הרכב של סמל"ת

לפני מעט יותר משנה איבד המשרד את תקציב צ'מפיון מוטורוס ■ יטפל בתקציבי הפרסום של פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט, בהיקף של כ-20 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 05.07.2016
אמיר גיא  / צילום: איל יצהר

איגוד הפרסום הזמין מ-PwC ניתוח למודל הכלכלי של הענף

זאת בשל השחיקה הגוברת והולכת בהיקפי העמלות של המשרדים ובשל החשש ממהלכים של גורמים חקיקתיים ורגולטוריים כמו ועדת פילבר

ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2016
יוניברסל מקאן | לפני כולם

מקאן ת"א זכה בתקציב הדיגיטל של לוריאל בהיקף 6 מיליון שקל

מקאן זכה גם בתקציב המדיה וגם בתקציב הקריאייטיב של לוריאל, מול TMF וגיתם שהתמודדו מולו בשלב הגמר

ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2016
תלמידי בית הספר אורט רמת יוסף בבת ים / צילום: כפיר זיו
אורט | לפני כולם

אורט הציעה למשרדים בינוניים להתמודד על תקציב הפרסום שלה

עד כה נוהל תקציב הפרסום של הרשת ע"י משרדי פרסום קטנים, האחרון שבהם הוא אקספרט ■ היקף התקציב נאמד ב-3 מיליון שקל 

ענת ביין-לובוביץ' 29.06.2016

   232425262728293031323334353637   

   נמצאו 1772 כתבות   |   עמוד 30 מתוך 111