תקציב הפרסום של עזריאלי, שהיקפו מעל 10 מיליון שקל, נחשב לתקציב עוגן בפובליסיס ■ לדברי בכירים, הדבר מבשר על צמצום עתידי של משרדי פובליסיס מארבעה לשלושה
תקציב הפרסום של עיריית ת"א מטופל במקאן, ותקציב נת"ע מטופל במקאן וואלי
במכרז יהווה מרכיב האיכות 60% מהניקוד המשוקלל, וההצעה המסחרית תקבל 40%
בקבוצת פובליסיס נמנעו אמנם עד עתה ממיזוג ליאו ברנט ופובליסיס ישראל, אך פרישתו של מלמוד עשויה לזרז את מה שנחשב בשוק לתוכנית מגירה
אלמגור, שחוזר לארץ אחרי 6 שנים בענף הפרסום בניו-יורק, יחלוק את ניהול הלקוחות באדלר-חומסקי יחד עם אלעד ארמל המשמש גם הוא כסמנכ"ל לקוחות במשרד
למרות שמשרדי הפרסום LEAD ומנצ' הודיעו רשמית על פרישה ממכרז הפרסום של טיב טעם, אומר עדי כהן: המכרז פתוח בפני כולם, מי שמעוניין יכול להשתתף
המתמודדים: מקאן ת"א, LEAD וגליקמן-שמיר-סמסונוב ■ מקאן ת"א, שטיפל בתקציב קבוצת מגה, נחשב למשרד המועדף בשלב זה
בתקציב הפרסום של בוש, בהיקף של כ-3 מיליון שקל, מטפל בשנים האחרונות משרד הפרסום גיתם BBDO
למקאן ואדלר יש 10 מועמדויות לכל משרד, לעומת 7 לבאומן-בר-ריבנאי, 6 לראובני-פרידן ו-3 ליהושע TBWA
לקבוצת סמל"ת יש מספר הולך וגדל של מותגי רכב ■ תקציב הפרסום שלה, שעד לאחרונה טופל בדרורי-ארועטי-ברמן, מוערך ב-20 מיליון שקל
באומן צובר 50 נקודות ומספר ניכר של מדליות ■ מפתיעים: גיתם במקום השני עם 31 נקודות, וענבר-מרחב במקום החמישי עם 8 מדליות
אלוש, מהבולטים בדור הצעיר של הקריאייטיב דיגיטל, מכהן היום כסמנכ"ל דיגיטל במקאן ת"א
בכך יחזק המשרד את כוחו בתחום השיווק הדיגיטלי, שבו הוא לוקה בחסר
כל תקציב מוערך ב-6 מיליון שקל ■ יתמודדו: מקאן, TMF, זניט ומדיה קום
במכרז מתמודדים מקאן ת"א וגיתם BBDO, והוא הגיע לשלב הסופי
קראפט מכרה את המותג קפה ג'ייקובס, ובעקבות זאת הופסקה ההתקשרות עם קבוצת JWT, והמותג עבר בכל העולם לטיפול קבוצת אבאס
אדלר חומסקיבינה מלאכותיתגיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםקריאייטיבתקציב פרסום