אחרי שנים שבהן בעיקר דיברו על זה, אפשר להכריע שהשנה הדיגיטל עלה מדרגה משמעותית ■ ההשפעה שלו ניכרת לא רק על תמהיל הפרסום, אלא גם על אופן החשיבה של ניהול קמפיינים, על הקריאייטיב ועוד
בקמפיין ההשקה של מתחם הבילוי החדש בכפר-סבא יושקעו כמיליון וחצי שקל
במשרדי הפרסום הגדולים צופים השתתפות דלילה במכרז של רש"ת ומבקרים את היקף העבודה הנדרש לצורך השתתפות במה שנתפס כ"זילות הענף"
טוען כי הוא הנפגע העיקרי מהחיבור שהיה בין משרדו ל-y&r
ג'ונתן לאנג נחשב למומחה לדיגיטל וניו-מדיה וזכה בעבר במספר פרסים בתחום הפרסום, ביניהם "אריות זהב" בקאן
פנייה נעשתה למשרדים גליקמן, ברוקנר, אברהם, no no no yes, פובליסיס וליאו ברנט ■ מתחילת השנה פרסמה ארקיע בהיקף ריאלי של כ-15 מיליון שקל
היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה ■ במכרז התמודדו מספר משרדים, בהם אדלר-חומסקי ואשכנזי-זלצמן
טוען כי אליקים פונה למשרדי פרסום במטרה למכור להם לקוחות שעברו ל-y&r וכן פונה ללקוחות במטרה לתת להם שירותים - זאת תוך הפרה בוטה של הסכם העברת הפעילות שנחתם ביניהם
מדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל ■ לאחרונה נעשו גישושים מצד משרד הפרסום אדלר-חומסקי, אך לבסוף הוחלט במשביר שלא להעביר את התקציב
המשרד החדש יטפל בהרחבת הפעילות המתוכננת של אתר משלוחי המסעדות
שניים מהשותפים במשרד הפרסום נשואים לבנות משפחת נוסבאום, בעלת מניות באשטרום, אך סכסוך בעקבות גירושים משבש את פעילות המשרד
בפסק הדין נכתב כי אליקים נהג במשרד הפרסום המשותף לו ולרגב כאילו היה בבעלותו הבלעדית וגרר אותו להפסדים
המשרד יוביל את הקמפיין לעידוד הציבור להשתמש בשירותי עורכי הדין מול הביטוח הלאומי ■ הקמפיין יעלה בהשקעה של כ-2 מיליון שקל במהלך השנה הקרובה
המשרד מקבוצת WPP מבקש להורות לאליקים לא לטפל בלקוחות שהעביר אליהם במסגרת פעילותו ב-Y&R ישראל ■ אליקים: "האשמות המשרד - שקרים מצוצים מהאצבע"
משרדי הפרסום ענבר מרחב ופרסום אברהם, שלקחו חלק בשלב הראשון במכרז, נותרו מחוץ להתמודדות
התקציב של "ישראל היום" מטופל בידי דרורי-ארועטי-ברמן, אך באחרונה הועלה קמפיין רדיו לעיתון באמצעות בורודה-קפלן
אדלר חומסקיהפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםמקאן תל-אביבענף הפרסוםפרסוםפרסומותקריאייטיבראובני פרידןתקציב פרסום