בשנה האחרונה חלה הרעה במצבו של משרד הפרסום, שאיבד את תקציבי סיטרואן ואלטמן
תקציבי טיב טעם ועדן טבע מרקט, שהצטמקו בשנה האחרונה כמו יתר תקציבי הרשתות הקמעונאיות, ייצאו למכרז בשבועות הקרובים
שימש בתפקיד האחרון כמנכ"ל משותף ב-mint – זרוע הטכנולוגיה של הקבוצה ■ קודם לכן הופקד על הטמעת הדיגיטל בבאומן-בר-ריבנאי ■ יוסי לובטון: "טירנגל היה המפתח להטמעת עולם הדיגיטל בבאומן"
הפרסומאי גדעון עמיחי, שטיפל בתקציב הדיוטי פרי בשנה האחרונה, הודע למנכ"ל הנכנס כי לא ייקח חלק בהתמודדות
יתמקד מעתה בקידום מספר מיזמים טכנולוגיים בהם הוא שותף
זאת כ-3 שנים לאחר שחזר למשרד הפרסום ■ מקים חברה עצמאית שתקרא "טלנט" ותעסוק בפיתוח רעיונות גדולים ללקוח
פרסום בריקמן עבר למשרדי אדלר-חומסקי במגדלי אלקטרה, אך צפוי לשמור על פעילות עצמאית ונפרדת ■ טל בריקמן: " אנחנו משרד רווחי, והמהלך נובע מהבנה שחשוב להתחבר לגוף גדול"
אדם פולצ'ק ימונה למנכ"ל ליאו ברנט ■ גיא קלנר ימונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי של קבוצת פובילסיס
מוריס לוי ממשיך לחפש את הסארט-אפ הבא, הפעם במסגרת חגיגות ה-90 לפובליסיס ■ כמי שרכש 4 משרדי פרסום בארץ ו-25% ממטומי, הוא מסביר מה מלהיב אותו בישראל ומבקש: "אל תאבדו את המיצוב של אומת הסטארט-אפ"
המשרד הפסיד בהליכים משפטיים לאמצעי תקשורת במגזר הערבי, אך טרם שילם להם, ויש לו חובות בתחום המדיה, לספקים פרטיים ולעובדים לשעבר
סוכנות הפרסום הדיגיטלית אקליפטוס, אף היא בבעלות דן אילן וירון ברנהולץ, ניצלה לאחר שבעלי פרסום גל-אורן, שרה גל ואורן אלימלך, נכנסו אליה כמשקיעים
התקציב, בהיקף מוערך של כ-10 מיליון שקל, טופל עד עתה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי
המפרסמים הגדולים מפנים רק 3% מתקציביהם למגזר החרדי ■ הפרסום של משרדי הממשלה במגזר בשיא של 5 שנים ■ בולטון פוטנציאל - משרד הפרסום המוביל במגזר
בן-צבי, לשעבר מנכ"לית אקססורייז לונדון: "החזון שלי הוא להפוך את דרורי-ארועטי-ברמן למשרד נחשק בעשירייה הפותחת"
אם בעבר עבודת היחצ"ן הייתה מסתכמת בהכנסת הלקוח שלו לידיעה בעיתונות, היום הוא צריך לנהל קמפיינים, לתת ייעוץ אסטרטגי, להתמחות בתוכן ולא פחות חשוב - להיות חיית דיגיטל ולתת מענה מסביב לשעון
כפי שנחשף ב"גלובס", לאחרונה הופסקה ההתקשרות בין מקאן ת"א לטמפו אחרי 13 שנה ■ היקף הפרסום של טמפו עמד ב-2015 על כ-15 מיליון שקל במחירים ריאליים
אדלר חומסקיהפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםמקאן תל-אביבענף הפרסוםפרסוםפרסומותקריאייטיבראובני פרידןתקציב פרסום