התקציב, שיעמוד על כ-15 מיליון שקל, ייפתח גם למשרדים שאינם נמנים כיום עם מערך הפרסום של החברה
המכרז הוא על תקציב פרסום בהיקף של 8 מיליון שקל ■ תקציב הפרסום של בנק ירושלים טופל עד עתה במשרד הפרסום אשכנזי-זלצמון
משרדי הפרסום המתמודדים: גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, אשכנזי-זלצמן וענבר-מרחב G ■ עד לפני כמה חודשים טופל התקציב במקאן ואלי
קבוצת SAMGAL עוסקת במטבחי יוקרה, מוצרי חשמל לבית ותכנון וייצור ארונות ■ היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל
אתם עדיין עובדים עם משרד פרסום? כנראה שבקרוב מאוד תגידו לו שלום, "זה לא אתה, זה אנחנו", ותיפרדו כידידים ■ ולא, זה לא בגלל שאתם לא מעריכים את החברים המוכשרים שם
על התקציב, בהיקף של כ-3 מיליון שקל, התמודדו גם משרדי הפרסום ראובני-פרידן, מקאן וואלי וגיתם
התקציב, בהיקף 2 מיליון שקל, נוהל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום y&r ישראל ■ לאחרונה התפטרו אנשי הניהול המובילים של y&r, שהיו אלה שגייסו את תקציב פלסאון
עד לאחרונה עבד פרידמן במחלקת השיווק והפרסום של עיתון "המודיע", שם היה שותף בכיר להקמת מערך השיווק של העיתון במשך יותר מ-17 שנים
התקציב מטופל מזה כ-5 שנים במשרד הפרסום יהושע TBWA ■ בשנה האחרונה הושקעו במותג כ-20 מיליון שקל במחירי מחירון
בין המתמודדים בשלב הראשון: מקאן, אדלר-חומסקי, גיתם, יהושע וראובני-פרידן
משרד הפרסום רכש מקופאס כיסוי ביטוחי כשרכש מדיה לפוגל-אוגילבי, ולטענתו החברה מסרבת לשלם חוב של 1.3 מיליון שקל ■ קופאס: שמעוני-פינקלשטיין הפר את הוראות הפוליסה באופן בוטה
עסקיה של אור היוו כ-40%-50% מתמהיל העסקים של אילנה גולץ ■ הותירה חובות של למעלה מ-5 מיליון שקל ■ לפני חודשים ספורים גולץ הגדירה את פרשת ענבל אור כ"מכה קלה בכנף"
על התקציב מתמודדים משרדי הפרסום אברהם ומנצ'
עזיבת שלמור-אבנון-עמיחי ■ נפילת המשרד ■ המעבר לניו-יורק ■ גדעון עמיחי, 53, מבכירי הפרסומאים בישראל: "קיבלתי הרבה 'לא' בניו-יורק - ולא הייתי מורגל למצב כזה"
בפרסומת החדשה של הפניקס מגלם צחי גראד דמות גרוטסקית המזוהה עם הדמות שגילם בעבר בפרסומת למעדן ג'וי ■ בשטראוס, שהפסיקו לתמוך במותג לפני שנתיים, הגיבו בכעס
המשרד, שמטפל בתקציב שלמה SIXT שאף הוא בעלות קבוצת שמלצר, איבד לאחרונה את תקציב סמל"ת ונשאר פתוח לטיפול במותג רכב אחר
אדלר חומסקיהפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםמקאן תל-אביבענף הפרסוםפרסוםפרסומותקריאייטיבראובני פרידןתקציב פרסום