משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
שרעבי / צילום מסך מיוטיוב

קמפיין השנה בגיליון משרדי הפרסום של פירמה: "יש שרעבי יש חברים"

הקמפיין של מנצ' כבש את המקום הראשון, הלהיט "קומסי קומסה" שיצר מקאן ת"א ל-yes הגיע למקום השני, והקמפיין של גרייט דיגיטל ל-am:pm הפתיע במקום השלישי • וגם: אל תתנו למספרים של שוק הפרסום לבלבל אתכם • מגזין פירמה משרדי פרסום

מערכת "פירמה" 30.11.2018
הדור החדש / צילומים: איל יצהר

הדור החדש של מנהלי משרדי הפרסום אופטימי: "התנאים כמעט בלתי אפשריים, אך יש הזדמנות אדירה"

הדור החדש של מנהלי משרדי הפרסום מתמודד עם ירושה לא פשוטה: הרווחים צנחו, הנשים נעלמו משכבת הניהול, והטאלנטים מוקסמים מחברות ההייטק - ולא מהענף שנראה שתור הזהב שלו כבר מאחוריו • בן מוסקל, יובל וינגסט, אדם פולצ'ק, און גולדשטיין וסער נעים אופטימיים למרות הכול: "הענף יחזור לימי הזוהר שלו" • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2018
קקטוס הזהב / איור: גיל ג'יבלי

למי יש אינטרס שלא תדעו שום דבר על מה שקורה בשוק הפרסום?

החרמת תחרות קקטוס הזהב השנה חיסלה את האפשרות היחידה שנותרה למדוד את תעשיית הפרסום • קדמה לכך הדרישה של איגוד חברות הפרסום שיפעת בקרת פרסום תפסיק לפרסם את הדירוגים שלה • כך הפך ענף כל-כך חשוב לכזה שפועל מתחת לרדאר • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 28.11.2018
אדם פולצ'ק / צילום: איל יצהר
חטיפים | בלעדי

ליאו ברנט מצטרף למערך הפרסום של שטראוס

יטפל בתקציב החטיפים "better for you" שטופל עד עתה במשרד הפרסום חוליגנס

ענת ביין-לובוביץ' 27.11.2018
יורם נוה / צילום: תמר מצפי

אדלר חומסקי נפרד מתקציב הפרסום של הפניקס ויטפל בתקציב הביטוח של כלל ביטוח

היקף התקציב השנתי צפוי לעמוד על כ-30 מיליון שקל • עד היום משרד הפרסום גיתם BBDO טיפל בתקציב הפרסום של כלל, והשינוי נעשה על רקע השקה מחודשת של החברה בתחילת 2019

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2018
NMC | לפני כולם

NMC יונייטד רוכשת שליש ממניות משרד הפרסום לצעירים fresh

מדובר במשרד הפרסום לבני נוער שנמצא בבעלות המפיק והאמרגן בני מנשה ואיש קבוצת "ידיעות אחרונות" לשעבר אבי מורגנשטרן

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2018

מצטרף לקריאייטיב: דני יעקובוביץ עובר מגיתם לראובני-פרידן

הבחירה של יעקובוביץ להצטרף לראובני-פרידן כמנהל קריאייטיב ראשי עשויה אולי לעורר תמיהה, שכן המשרד מנוהל ממילא ע"י אנשי הקריאייטיב ניב חורש וזיו קורן, אך נראה כי מה שמחבר אותו לשם הוא תפישה של נבחרת מנהלי קריאייטיב

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2018
אודי פרידן / צילום: איל יצהר

ייזהרו המפרסמים והפרסומאים

תרבות ה"מד-מן" הולכת ונעלמת ממשרדי הפרסום, אבל הקצב לא מספיק מהיר

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2018
דואר ישראל / צילום: איל יצהר

גליקמן-שמיר-סמסונוב זכה מחדש בתקציב דואר ישראל

במכרז על תקציב הדואר התמודדו גם משרדי הפרסום אדלר חומסקי, ראובני-פרידן ושמעוני פינקלשטיין • היקף התקציב: כ-9 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 21.08.2018

קקטוס הזהב הכרחי כדי להחזיר לענף הפרסום את הזוהר שלו

כדי למשוך אנשים יותר יצירתיים למשרדי הפרסום, נדרשת אותה גאוות יחידה שנוצרת, בין היתר, מכך שנותנים להם במה להופיע עליה וגביע קדוש לשאוף אליו. לכן, קקטוס הזהב הוא הקמפיין הארגוני הפנימי הטוב ביותר שיש למנהל לתת לעובדיו • פרשנות

ענת ביין-לובוביץ' 16.08.2018
רמי יהושע / צילום: איל יצהר

כצפוי: יהושע וגליקמן זכו מחדש בתקציב הטוטו

משרדי הפרסום יהושע TBWA וגליקמן-שמיר-סמסונוב נמנים כבר היום עם מערך הפרסום של החברה • אף שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל - כ-25 מיליון שקל - התמודדו עליו רק 3 משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 15.08.2018
קרן בכר-אמיתי ויובל וינגסט מונו / צילום: סאשה פרילוצקי

גיתם דורשת: ישיבה להצלת קקטוס הזהב - או שנפרוש

יובל וינגסט, מנכ"ל משותף בגיתם BBDO: "גיתם מכירה בחשיבות הטקס, אך בנסיבות שנוצרו קשה לקיים את התחרות" • מנכ"ל איגוד חברות הפרסום לא קיבל את הבקשה, וגיתם צפויה לפרוש מהקקטוס

ענת ביין-לובוביץ' 05.08.2018

גליקמן ואדלר-חומסקי עלו לשלב הכספי במכרז הדואר

התקציב אינו גדול, כ-9 מיליון שקל בשנה, אך נחשב למאתגר במיוחד בעקבות תהליך השינוי המואץ שעובר דואר ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2018
דגל הגאווה / צילום: שאטרסטוק

מחאת הפונדקאות: להבעת עמדה יש מחיר. גם לשתיקה

הראשונים שנרתמו לצדד במאבק הפונדקאות היו מנהלי משרדי הפרסום הגדולים • החברות שפונות למיינסטרים, ובהן הרשתות וחברות המזון הגדולות, ישבו על הגדר במשך שעות ואז הצטרפו • הן הבינו כנראה שלהבעת עמדה יכול להיות מחיר, אבל גם לשתיקה • פרשנות

ענת ביין-לובוביץ' 21.07.2018
טיב טעם/ צילום: לם וליץ סטודיו

תקציב הפרסום של טיב טעם עובר לבאומן-בר-ריבנאי

התקציב, בהיקף של כ-8 מיליון שקל, טופל בשנתיים האחרונות באמצעות משרד הפרסום מקאן ת"א

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2018
יורם לוי / צלם: איל יצהר

יורם לוי צפוי להיבחר ליו"ר תחרות קקטוס הזהב

איש הקריאייטיב הוותיק שהצטרף כשותף למשרד ברוקנר-יער-לוי שוכנע ע"י האיגוד לקבל את תפקיד יו"ר התחרות

ענת ביין-לובוביץ' 16.07.2018

   151617181920212223242526272829   

   נמצאו 1809 כתבות   |   עמוד 22 מתוך 114