המפרסמים הגדולים מפנים רק 3% מתקציביהם למגזר החרדי ■ הפרסום של משרדי הממשלה במגזר בשיא של 5 שנים ■ בולטון פוטנציאל - משרד הפרסום המוביל במגזר
בן-צבי, לשעבר מנכ"לית אקססורייז לונדון: "החזון שלי הוא להפוך את דרורי-ארועטי-ברמן למשרד נחשק בעשירייה הפותחת"
אם בעבר עבודת היחצ"ן הייתה מסתכמת בהכנסת הלקוח שלו לידיעה בעיתונות, היום הוא צריך לנהל קמפיינים, לתת ייעוץ אסטרטגי, להתמחות בתוכן ולא פחות חשוב - להיות חיית דיגיטל ולתת מענה מסביב לשעון
כפי שנחשף ב"גלובס", לאחרונה הופסקה ההתקשרות בין מקאן ת"א לטמפו אחרי 13 שנה ■ היקף הפרסום של טמפו עמד ב-2015 על כ-15 מיליון שקל במחירים ריאליים
יקדם בין היתר מכשירים וטעמים חדשים המבוססים על חומרים וממתיקים טבעיים וויטמינים
היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל
התקציב מטופל כיום במשרד אדלר-חומסקי ■ החברה מכוונת בעיקר להתקשרות עם משרד פרסום גדול
התקציב, בהיקף 10 מיליון שקל, נוהל בשנים האחרונות בדרורי-ארועטי-ברמן
זאת לרגל חגיגות ה-90 להיווסדה ■ המהלך יכלול בחירת 90 סטארט-אפים ופרויקטים דיגיטליים מ-90 מדינות בעולם, כשכל אחד מהם יקבל ליווי של מומחי קבוצת פובליסיס בשיווק, תקשורת, ניהול וטכנולוגיה
השינויים הרגולטוריים בשנה החולפת גרמו למפרסמים ללחוץ על הברקס, מה שפגע במגה-משרדים, אך המשרדים הבינוניים הגדילו את כוחם ■ הפער בין מקאן לאדלר ובאומן מצטמצם, ברוקנר ופרסום אברהם מזנקים
מי ששימש לאחרונה כסמנכ"ל לקוחות במשרד הפרסום מקאן - עובר למתחרה הגדול ■ בעברו עסק מוסקל בעיקר בשיווק, ביו השאר כמנכ"ל yellow וכמנהל הפיתוח העסקי של שופרסל
הרשת, שנערכת לשינויים בשוק, הפקידה את מערך הפרסום בידי זרמון DDB ■ תנסה לבדל את עצמה בזכות היבוא המקביל ■ המנכ"ל אייל רביד: "אני רוצה להיות במגרש של הגדולים"
קמפיין ההשקה של RIDER יתייחס ישירות למתחרים ב-GETT, ויוביל אותו טילטיל (לירון אורפלי), כוכב "הישרדות" - שאף עובד כנהג מונית ובעברו עבד ב-GETT
לאחר שנתיים של הדממת מנועים כמעט מוחלטת, נרשמת התעוררות בפרסום של בתי ההשקעות
את המותג, שיתחרה בדומינו'ס פיצה ובפיצה האט, הביא לישראל היזם אסף גרינברג
הבשלה טכנולוגית לצד השקעות ויוזמות של שחקנים מקומיים הופכות את השיווק מבוסס הנתונים ללהיט של ענף השיווק והפרסום בארץ ■ בדרך יצטרכו גופי המדיה, משרדי הפרסום והמפרסמים לעבור שינוי תודעתי וארגוני
גיתםאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבפרסוםפרסומותקמפייןראובני פרידןתקציב פרסום