עדו הר-טוב הופך לשותף במשרד הפרסום גיתם BBDO

חודשים ספורים לאחר הפקדת מושכות הניהול בידיו של עדו הר-טוב, הולכים בעלי קבוצת התקשורת גיתם BBDO צעד נוסף קדימה ומודיעים כי הוא הופך לבעל מניות במשרד

חודשים ספורים לאחר הפקדת מושכות הניהול בידיו של עדו הר-טוב, הולכים בעלי קבוצת התקשורת גיתם BBDO צעד נוסף קדימה ומודיעים כי הוא הופך לבעל מניות במשרד.

סימונו של הר-טוב כמוביל הקבוצה איננו חדש, והוא הוכרז ככזה כבר לפני מספר חודשים, כאשר מי שניהל עימו את הקבוצה, עמית לבני, פרש. בהרמת הכוסית המסורתית שפני חג הפסח בישר מושיק תאומים, ממייסדי גיתם, לאנשי המשרד כי הר-טוב יהפוך להיות גם שותף ובעל מניות.

הר-טוב לא צמח כלל בענף הפרסום, ואת ראשית הקריירה שלו עשה בשב"כ, ומשם עבר לתפקיד יועץ התקשורת של אפרים סנה ואחריו של אברהם הירשזון. לפני 7 שנים הוא בא להתייעץ עם מושיק תאומים, מבעלי גיתם, כדי שיעזור לו להכריע בין שתי הצעות עבודה שעמדו בפניו באותה עת. אבל תאומים רק טרף את הקלפים כשהציע לו הצעה שלישית - להצטרף לקבוצה ולעבוד בצמוד אליו. וכך, כבן-טיפוחיו, החל הר-טוב את מסעו בקבוצה, כשעל הדרך הקים ביחד עמו את חברת IM לניהול משברים וניהל אותה. 

כבר אז סומן הר-טוב בתור היורש, אבל בסופו של דבר כשמיכל המאירי, מי שהחזיקה בתפקיד מנכ"לית גיתם באותה תקופה, החליטה לפרוש, הוחלט כי בשלב הראשון הר-טוב לא יקבל את הניהול לבדו, ובצמוד לו כמנכ"ל משותף מונה עמית לבני, שבשונה מהר-טוב גדל בתחומי השיווק והפרסום ואמור היה לשמש סוג של אינסטנסיה מקצועית משלימה.

השניים קיבלו את מושכות ההובלה בגיתם בתקופה לא פשוטה למשרד, כשמעל הישארות לקוחות העוגן של קבוצת אי.די.בי ריחף סימן שאלה גדול. השניים שמרו על יציבות המשרד, אך הפורמט הזוגי שעובד במספר משרדי פרסום פחות הוכיח עצמו במקרה שלהם, ולפני מספר חודשים לבני פרש מהתפקיד, והר-טוב קיבל על עצמו לבד את ניהול הקבוצה כולה.

הבעלות על גיתם מתחלק בין BBDO העולמית, משה תאומים, מודי כידון יעל אלמוג ומרווין לנדר.

בין החברות שכלולות בקבוצה - גיתם BBDO (פרסום, ייעוץ שיווקי ודיגיטל), גיתם פורטר-נובלי (ניהול יחסי ציבור ואסטרטגיה תקשורתית), BBDO Content (ייזום ופיתוח מהלכי תוכן שיווקי בשוק המקומי והגלובלי), BBDO IM (ייעוץ אסטרטגי, ניהול הזירה הציבורית וניהול מצבי משבר), WEB DONE (ניהול השיח הדיגיטלי ברשת) ו-TMF (רכישה ותכנון מדיה).