טטרה פארם | בלעדי

טטרה פארם תשקיע 7 מ' ש' בהשקת המותג "טוני מולי"

החברה, שזכתה בזיכיון לשיווק מותג הקוסמטיקה הפופולרי, נערכת לבחירת משרד פרסום ומשרד יח"צ • ההשקה צפויה לקראת ספטמבר, ובשלב הראשון המוצרים יימכרו באופן בלעדי בסופר-פארם

חנות של TONYMOLY / צילום: Shutterstock
חנות של TONYMOLY / צילום: Shutterstock

חברת טטרה פארם, שקיבלה את הזיכיון לשיווק מותג הקוסמטיקה הקוריאני TonyMoly בישראל, נערכת להשקתו בארץ: ל"גלובס" נודע כי החברה, שבכוונתה להשקיע כ-7 מיליון שקל בפעילויות שיווק ופרסום סביב השקת המותג, נערכת לבחירת מערך תקשורת הכולל משרד פרסום ומשרד יחסי ציבור.

הקוסמטיקה הקוריאנית נחשבת היום למובילה בעולם האופנה, וכך גם TonyMoly. המותג נוסד ב-2006 ומשווק כיום בארה"ב, אירופה והמזרח הרחוק, בין היתר גם ברשת סאפורה ובחנויות קונספט. בשונה מרוב מותגי הקוסמטיקה הקוריאנית, Tonymoly ממוצב כמוצר פרימיום - בין היתר בגלל עיצוב ייחודי של קווי המוצרים. קהל היעד של המותג הוא נשים בגילאי 40-15.

טטרה פארם משווקת מספר מוצרי קוסמטיקה בישראל, שהבולט בהם הוא סבוקלם. את המותג היא מתעתדת לשווק בשלב הראשון באופן בלעדי בסופר-פארם, שעמה חתמה על הסכם בלעדיות. עם זאת, האחריות להשקה ותחזוקת המותג תהיה של טטרה פארם, שהקצתה לכך כאמור כ-7 מיליון שקל בשנה הראשונה.

כמו בכל העולם, עיקר הפרסום שילווה את ההשקה צפוי להתמקד בדיגיטל, ברשתות החברתיות בפרסום באמצעות משפיענים וכדומה. גם הנראות בסניפי סופר-פארם אמורה להיות שונה, ולמותג יוקצו סטנדים נפרדים עם תאורה ייחודית. כפועל יוצא מכך מחפשת החברה משרד פרסום המשלב הבנה בפרסום מסורתי מצד אחד ויכולות דיגיטליות מנגד.

השקת המותג צפויה לקראת ספטמבר, ובשלב הראשון יושקו סדרות מוצרים הפונות לצעירים.