הפתעה בקבוצת פובליסיס: אדם פולצ'ק, מנכ"ל ליאו ברנט, פורש

פולצ'ק כיהן בתפקידו בליאו ברנט בארבע השנים האחרונות, במהלכן הפך אותו למשרד שמזוהה עם חדשנות קריאטיבית ועסקית • יסיים את תפקידו בסוף השנה לטובת תפקיד בכיר בצד הלקוח • טרם מונה לו מחליף

אדם פולצ'ק / צילום: איל יצהר
אדם פולצ'ק / צילום: איל יצהר

הפתעה בקבוצת פובליסיס ישראל: אדם פולצ'ק, מנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט, הודיע על כוונתו לפרוש מהתפקיד. פולצ'ק יסיים את תפקידו בסוף השנה לטובת תפקיד בכיר בצד הלקוח. טרם מונה לו מחליף.

פולצ'ק כיהן בתפקידו בליאו ברנט בארבע השנים האחרונות, במהלכן הפך את המשרד לאחד ממשרדי הפרסום המעוטרים בישראל מבחינת פרסים ולמשרד שמזוהה עם חדשנות קריאטיבית ועסקית. המשרד זכה שנתיים רצופות ב"אריות" בפסטיבל קאן לפרסום ותוך זמן קצר נבחר להיות אחד מחמשת המשרדים המובילים של ליאו ברנט בעולם (מתוך 85 סניפים). גם מבחינה עסקית נחל המשרד תחת ניהולו הצלחה והציג שיעורי צמיחה מרשימים.

פולצ'ק החל את קריירת הפרסום שלו לפני 17 שנה במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, שם גם היה מנכ"ל משותף; לאחר מכן הצטרף לקבוצת פובליסיס, בתחילה כמשנה למנכ"ל משרד הפרסום פובליסיס ובהמשך כמנכ"ל ליאו ברנט. 

לדברי פולצ'ק, "אחרי 17 שנה בחרתי להגיד תודה לענף הפרסום ולעבור הלאה לאתגרים ניהוליים חדשים. אני רוצה להודות מעומק ליבי לכל מי שליווה אותי בפרק הזה של חיי - מנהלים, שותפים, עובדים ולקוחות. ליאו ברנט הוא מקום שמגלם את כל הטוב שיש לענף הזה להציע, ואני מאחל למשרד ולאנשים הנהדרים שמרכיבים אותו להמשיך להיות משרד הרעיונות הכי טוב בתעשייה עם האנרגיות הכי טובות בתעשייה". 

יו"ר ומנכ"ל קבוצת פובליסיס בישראל, יוסי לובטון, מסר: "אדם בחר לעשות את המעבר מעולם הפרסום, בו שימש בתפקידים בכירים במשך 17 שנים, לעולם העסקי. אין לי ספק שכשרונו הרב ויכולת המנהיגות שלו יגרמו לו להצליח גם בתפקידו החדש. אדם הפך את ליאו ברנט למשרד מוביל בשוק הישראלי, שעבודותיו הקריאטיביות הפכו לשם דבר בעולם כולו. היסודות שיצק אדם בליאו ברנט איתנים, ואין לי ספק שהמשרד ימשיך ויתפתח גם בעתיד".