ענבר-מרחב זכה בתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה

על התקציב, בהיקף 5 מיליון שקל לשנה, התמודדו גם משרדי הפרסום אדלר-חומסקי ולעומק התודעה

 

 

מימין: ירון מרחב, בן סבר, אור גלייכר, חן ענבר, משרד פרסום ענבר-מרחב G / צילום: איל יצהר, גלובס
מימין: ירון מרחב, בן סבר, אור גלייכר, חן ענבר, משרד פרסום ענבר-מרחב G / צילום: איל יצהר, גלובס

משרד הפרסום ענבר-מרחב זכה במכרז על תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה. היקף התקציב עומד על כ-5 מיליון שקל בשנה. מדובר בהסכם ל-6 שנים, בו כבר בשלב הראשון ההתקשרות היא ל-3 שנים ללא צורך בהארכה. משרדים נוספים שהתמודדו על התקציב הם אדלר-חומסקי ולעומק התודעה. 

תקציב האוניברסיטה הפתוחה טופל ב-4 השנים האחרונות במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, שזכה בו במסגרת הסדר החוב שעשה עם פוגל-אוגילבי. נזכיר כי אדלר-חומסקי רכשה מדיה עבור פוגל, וכשזה נקלע לקשיים כלכליים ונסגר, הועברו לאדלר-חומסקי חלק מהתקציבים כחלק מהסדר כולל.

נראה כי האוניברסיטה הפתוחה, שנחשבת לאחד המפרסמים הגדולים בקטגוריית ההשכלה הגבוה, כיוונה מלכתחילה למשרד בינוני ולא בהכרח גדול: בתנאי הסף נדרש  ניסיון מוכח ב-3 השנים האחרונות שקדמו לפרסום במתן שירותי שיווק ופרסום ללקוח אחד לפחות, בהיקף של 5 מיליון שקל ומחזור כספי שלא יפחת מסך של 10 מיליון שקל לכל שנה במהלך 3 השנים האחרונות שקדמו למכרז. תנאים אלה אפשרו לרוב משרדי הפרסום לקחת חלק בהתמודדות.

מי ששימש כיועץ למכרז הוא איש איתי בן-חורין ממשרד יחסי הציבור בן-חורין אלכסנדרוביץ.

בן סבר, מנכ"ל משותף בענבר-מרחב, מסר בתגובה: "אנו שמחים להתחיל לעבוד עם האוניברסיטה הגדולה ביותר בישראל".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988