משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
גיל סמסונוב, יו''ר איגוד חברות הפרסום / צילום: איל יצהר

"העיניים שלנו נפקחו ולא רק מהתחרות מהייטק. ככה אי-אפשר להמשיך": גיל סמסונוב מדבר על הטלטלה בענף הפרסום

בשנה החולפת המשרד שלו חווה טלטלה עצומה בעקבות מותו של השותף והחבר הטוב, והענף שבו הוא פועל נקלע למשבר קשה, אבל גיל סמסונוב שומר על אופטימיות • יו"ר איגוד חברות הפרסום החדש משוכנע שהשינוי בדרך, ומדבר גם על התחרות מצד ההייטק והמהומה שהתחוללה בעקבות כתבות גלובס על התרבות הארגונית בענף

ענת ביין-לובוביץ' 08.09.2021
רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר

נסיעת יוקרה: מותגי הרכב לנדרובר ויגואר עוברים למשרד LEAD

חודשים ספורים לאחר שאיבד את תקציבי הפרסום של מותגי הרכב של סמל"ת לטובת ראובני-פרידן, משרד הפרסום LEAD מקבל לטיפולו את מותגי הרכב של חברת המזרח, המייבאת לישראל את לנדרובר ואת יגואר

ענת ביין-לובוביץ' 19.08.2021
מאיה שרן / צילום: עופר חג'יוב

בעיית מנהלות הקריאייטיב במשרדי הפרסום הגדולים מחמירה

לגלובס נודע כי מאיה שרן, סמנכ"לית הקריאייטיב במשרד הפרסום יהושע TBWA, הודיעה לאחרונה כי החליטה לפרוש מתפקידה • וגם: קבוצת שרונה פרטרנס מקימה מרכז חדשנות באופקים • אירועים ומינויים

ענת ביין-לובוביץ' וגלית חתן 18.08.2021
ערן מונד. יעמוד בראש אקסלרנט / צילום: עופר חג׳יוב

קבוצת אדלר-חומסקי משיקה חברת ייעוץ עסקי וטכנולוגי

החברה נקראת "אקסלרנט", ומנהל אותה ערן מונד, שכיהן בתפקידו האחרון בקבוצה כסמנכ"ל אסטרטגיה באינטראקשן - הזרוע הדיגיטלית של קבוצת אדלר-חומסקי • החברה תיתן ייעוץ עסקי-טכנולוגי ללקוחות המבקשים לעבור תהליכים של טרנספורמציה דיגיטלית

ענת ביין-לובוביץ' 17.08.2021
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר

קוטלר וחומסקי לקראת סיכום: 3-5 חודשי צינון למי שטיפלו בתקציב הפועלים

בשיחות שמתנהלות בימים האחרונים בין מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר לבעלי אדלר-חומסקי אייל חומסקי, מתגבשות הסכמות שלפיהן על אנשי הצוותים שטיפלו בתקציב הבנק יוחל צינון של 3-5 חודשים בטרם יוכלו לטפל בתקציב דיסקונט

ענת ביין-לובוביץ' 11.08.2021
נעמי וולפנר / צילום: נטלי שור
בלעדי

נעמי וולפנר תמונה למנכ"לית חברת הדיגיטל WEB3

החברה, במתמחה בתחום הפרסום מבוסס תוצאות והשיווק הדיגיטלי, נרכשה לפני מספר שבועות ע"י ברוקנר-יער-לוי

ענת ביין-לובוביץ' 09.08.2021
לנגן על כל הכלים / איור: גיל ג'יבלי
ענף הפרסום | ניתוח

לנגן על כל הכלים: כך מתחברים הפרסום, הייעוץ והדיגיטל ליחידה אחת

בשנים האחרונות משתרשת מגמה של טשטוש גבולות בין הגורמים המקצועיים המלווים ארגונים גדולים - פירמות ייעוץ רוכשות משרדי פרסום, שבתורם רוכשים חברות טכנולוגיה • המטרה: להפוך למרכז אחד שמספק את כל שרשרת הערך ללקוח • מיהם המרוויחים הגדולים מכך, ומה יקרה למשרדים הקטנים

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2021
הפרסומת המנצחת של ליברה / צילום: צילום מסך

הוכרזו הזוכים בתחרות הפרסום גרנות; מי זכה במדליית זהב?

בקטגוריית הפרסים הנחשבת זכה במדליית הזהב הקמפיין "חצי פרסומת" למותג ליברה שיצרה זרוע הקריאטיב של אתר מאקו • מתוך 100 עבודות שהוגשו לתחרות הפרסום העצמאית גרנות, עלו לגמר 19 עבודות שהתמודדו ב-7 קטגוריות

ענת ביין-לובוביץ' 21.07.2021
מימין: דני צ'כנובר, סער נעים ויניב מלינרסקי ממשרד מנצ' / צילום: איל יצהר

תקציב הפרסום של פספורטכארד, בהיקף 3 מיליון שקל, עובר למנצ'

וגם: ראש המל"ל החדש, ד"ר איל חולתא, ירצה במסגרת סדנת MMP חדשה של הטכניון; והחברות Fiverr וסיילספורס יובילו פיילוט משותף לסטודנטים ובוגרי אוניברסיטאות עם מוגבלויות • אירועים ומינויים

ענת ביין-לובוביץ' וגלית חתן 19.07.2021
גיל סמסונוב/ צילום: איל יצהר

גיל סמסונוב נבחר ליו"ר איגוד חברות הפרסום. מי הם חברי ההנהלה החדשים

לאחר תקופה ארוכה שבה איגוד חברות הפרסום כמעט ולא תפקד, נבחרו יו"ר חדש והנהלה חדשה • הרוח החדשה באיגוד מגיעה בזמן שענף הפרסום חווה את אחד המשברים הקשים בתולדותיו - הן כלכלית והן תדמיתית

ענת ביין-לובוביץ' 19.07.2021
מאז השקת הפרויקט הוא זכה במספר רב של פרסים מסביב לעולם, כולל פרסים של עולם האריזה / צילום: Saatchi & Saatchi Wellness

זכייה במדליית זהב בפסטיבל ניו יורק לפובליסיס ישראל וארגון TOM

קמפיין ה-Prescription Paper Pill Bottle של קבוצת פובליסיס ישראל וארגון TOM זכה במדליית זהב בתחרות הפרסום בניו יורק • מאז השקת הפרויקט הוא זכה במספר רב של פרסים מסביב לעולם, כולל פרס ב"אריות הזהב" ופרסים של עולם האריזה

ענת ביין-לובוביץ' 18.07.2021
מירן פחמן / צילום: כפיר זיו

19 עבודות עלו לשלב הגמר בתחרות הפרסום גרנות

זאת מתוך 100 עבודות שהוגשו לתחרות • השיפוט של חלוקת הפסלים (זהב, כסף וארד) ייערך ביום שלישי, מספר שעות לפני חלוקתם

ענת ביין-לובוביץ' 18.07.2021
ניב חורש וזיו קורן  / צילום: איל יצהר, גלובס
בלעדי

"נחים ומניחים": בראובני פרידן משתיקים את קבוצות הוואטסאפ בכל ערב ל-12 שעות

ניב חורש וזיו קורן, המנכ"לים של משרד הפרסום ראובני פרידן וחברת הבת הדיגיטלית ארלו, הודיעו על מדיניות חדשה של ההנהלה - סגירת קבוצות הוואטסאפ השונות של המשרד כל ערב החל מהשעה 20:00 ועד השעה שמונה בבוקר • "הידיעה שלא מצפים ממך לזמינות אינסופית זו התחלה טובה"

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2021
שירה באום / צילום: LEAD

משיווק ופיננסים לפרסום: שירה באום מונתה לסמנכ"לית האסטרטגיה של LEAD

בתפקידה האחרון, באום ניהלה את מחלקת האסטרטגיה, הפיתוח העסקי והחדשנות בלאומי קארד

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2021
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר
בלעדי

בנק הפועלים דורש מאדלר חומסקי צינון ארוך לפני שיתחיל לעבוד עם דיסקונט

הבנק טוען כי משרד הפרסום היה חשוף לסודות מסחריים של הקבוצה, ולכן אינו יכול לעבוד כעת עם המתחרים - תקציב שבו זכה במהלך עוקף מכרז, כפי שחשפנו בגלובס • עם זאת, חוזה ההתקשרות בין הצדדים איננו כולל סעיף צינון אלא הודעה מוקדמת של חודשיים בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 14.07.2021
קרן שכטר-ויסמן, עירית פסטרנק ושרית קורונל / צילום: אלעד שרון

שלוש סמנכ"ליות בגליקמן מובילות באוניברסיטאות מהלך לעידוד גיוס עובדים לענף הפרסום

קרן שכטר-ויסמן, עירית פסטרנק ושרית קורונל מובילות מהלך שנועד לעודד צעירים מהאקדמיה להצטרף כעובדים לענף הפרסום עם תום הלימודים • השלוש מובילות יוזמה חדשה של המשרד שמטרתה להחזיר את התשוקה לעולם הפרסום בקרב הדור הצעיר

ענת ביין-לובוביץ' 13.07.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 1770 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 111