סטארבקס בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
אלון מוליאן
אלון מוליאן
חגיגות ה-Like
פורשה מצאה דרך יפה להוקיר תודה למיליון מעריציה בפייסבוק. בדיסני הלכו על סרטון
פייסבוק משנה את הפרסום הדיגיטלי. פעם פרסמנו באנרים וממש התפעלנו מהמהפכה הזו, שבה כל הקלקה היא אינטראקציה עם הגולש. היכולת "לגעת" ב...המשך
  
 
אחרי 12 שנים: סטארבקס יוצאת משותפות הקפה הנמס עם קראפט
שלשום עלתה מניית סטארבקס בכ-4% ל-31 דולר, ומניית קראפט צנחה בכ-3% ל-30.87 דולר
  
 
אלופי ה"לייק": מהם 10 המותגים האהובים ביותר בפייסבוק?
מותגי-העל המובילים בעולם זונחים את אתרי האינטרנט הרשמיים שלהם לטובת עמוד מושקע בפייסבוק, בו רבבות אוהדים מצטרפים מדי יום ■ קוקה-קולה וסטארבקס כבר שם
  
 
דרור מרמור / איור: גיל ג'יבלי
דרור מרמור
כדור הזהב של תשובה
בלי "באבא" שלוחש על אזנו טיפים ובלי אמונה במגע קסם, הוא ממשיך לרוץ קדימה בביטחון
"לתשובה יש חוש שישי. אילו לי היה אותו, לא הייתי יושב כאן" (צביקה גרינפלד, המנכ"ל הפורש של דלק קידוחים, בראיון ל"גלובס" בסוף השבוע ...המשך
  
 
סירבה לומר על מה תוותר בבייגל - וסטארבקס הזמינה משטרה
פרופסורית לאנגלית ג'יין רוזנטל סירבה בתוקף לשתף פעולה עם השפה התאגידית הנהוגה ברשת בתי-הקפה סטאקבקס ■ עכשיו היא גיבורה מקומית בניו-יורק ומנהיגת המאבק ב"גרנדה" וב"ונטי"
  
 
"מנהל שמתמקד ב'לעשות יותר כסף' - יעשה פחות"
טים קלי, שאימן את עובדי HP, אורקל, מיקרוסופט, ועכשיו גם את קבוצת אריסון, מאמין שהגישה הסמוראית של "להילחם עד כלות" לא עובדת בעסקים ■ שמנהלים טובים באמת יודעים לשחרר שליטה ■ ושניהול רוחני טוב לשורה התחתונה
  
 
לאחר הסגירה: דוחות טובים לסאנדיסק, eBay וסטארבקס
רשת בתי הקפה דיווחה על גידול של 9% בהכנסות לרמה של 2.5 מיליארד דולר ורווח של 28 סנט למניה ברבעון, לעומת צפי אנליסטים להכנסות של 2.41 מיליארד דולר ורווח של 25 סנט למניה
  
 
מה מתכננות השחקניות המרכזיות בתעשיית הדיאטה בארה"ב?
הצרכנים בארה"ב מוציאים פחות על תוכניות הדיאטה היקרות שעושות כל מאמץ להשאיר אותם אצלן - אולם השחקניות החדשות בשוק, בהן קראפט ורשתות המזון המהיר, מקדמות תוכניות אחרות בסגנון "עשה זאת בעצמך"
  
 
בסעודיה נפתחה אוניברסיטה שבה ילמדו גברים ונשים יחד
ערב הסעודית, המדינה היחידה בעולם שאוסרת על נשים לנהוג, לא צפויה לבטל בקרוב את האיסור הזה ■ המלך עבדאללה, 86, דווקא רואה את הצורך בשינויים מהירים במדינה
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
הגימיק שהפך לאסטרטגיה
כיצד יוזמה של זכיין של סאבווי הפכה אותה לרשת המזון המהיר הכי צומחת בארה"ב
את הסיפור המדהים הבא אפשר להציג במספר אופנים. ניתן להציג אותו כגימיק של זכיין, שהחליט לתת הנחה של דולר על מוצר שפותח על-ידו - וגרם...המשך
  
 
סטארבקס עברה לרווחיות ועקפה מעט את צפי האנליסטים
רשמה ברבעון רווח של 151.5 מיליון דולר או 20 סנט למניה, לעומת הפסד של 6.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ■ במסחר המאוחר עולה מניית החברה ב-7.1% לאחר פרסום הדו"חות
  
 
המותג המוביל במדיה החברתית: רשת הקפה סטארבאקס
כך עולה ממחקר חדש בארה"ב, שבחן את רמת המעורבות של מותגים בקרב 10 ערוצי מדיה חברתית
  
 
ההשקה הגדולה בתולדות רשת סטארבקס יצאה לדרך
המהפך של רשת הקפה הגדולה בעולם יכלול תפריט חדש, מוצרי בריאות, סלטים ושייקים, ויגובה בקמפיין עיתונות ב-3 עיתונים מובילים בארה"ב
  
 
טוויטר רוצה הכנסות: צפוייה להרוויח מחברות כמו דל וסטארבקס
בכוונת טוויטר לייצר הכנסות כבר השנה, בעזרת חברות המסתייעות בשירות המיקרו-בלוגינג כדי לתקשר עם לקוחותיהן ■ סטון, מייסד משותף בטוויטר: "אם הן מייצרות לעצמן ערך דרכנו, אנחנו נוכל לייצר מזה הכנסות"
  
 
מסירים את הכפפות: המיתון בארה"ב הפך את הפרסום ההשוואתי הבוטה לצו השעה
דומינו'ס פיצה נגד סאבוויי, דאנקן דונאטס נגד סטארבאקס וכולם נגד כולם: המיתון גורם למשווקים בארה"ב לעבור לפרסום השוואתי ואגרסיבי, וחלקם אפילו תובעים זה את זה בבתי המשפט ■ האם זוהי טקטיקה נכונה לתקופה?
  
 
אדם שוב
אדם שוב
בין מקדונלד'ס לסטארבקס
גברת המבורגר משקיעה בפרסום מסורתי, ונסיכת הקפה משקיעה בטוויטר ופייסבוק
כותרות מדורי השיווק באמריקה סוערות סביב מלחמת המותגים בין מקדונלד'ס לסטארבקס. מקדונלדס קיבלה החלטה אסטרטגית ולפיה הצמיחה הבאה שלה ...המשך
  
 

<    12345    >

   נמצאו 69 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 5

צרו איתנו קשר *5988