סנו בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
רשת כמעט חינם מסירה את מוצרי סנו מהמדפים
כמעט חינם נרכשה ע"י יינות ביתן, שאינה משווקת את מוצרי סנו כבר 9 חודשים
  
 
"למה למכור תירס קפוא ב-16 שקל כשאפשר למכור ב-10?"
6 שנים אחרי השקת המותג הפרטי לרשת הרביעית, בעלי "ברנד פור יו" פותחים חזית ■ בראיון ל"גלובס" הם תוקפים את אסם, סנפרוסט, ויסוצקי וסנו על המחירים הגבוהים, ומסבירים כיצד המחאה החברתית הקפיצה אותם במכירות
  
 
עוד התייקרות: סנו מעלה מחירים בשיעור ממוצע של 5%
עליית המחירים תהיה גורפת בכל מוצרי סנו, לרבות במותגים קרמה, קרליין וכיף
  
 
"ברונו לנדסברג הציג אותי כאחראי להתאבדותה של בתו"
אורי באומן, בן זוגה לשעבר של בתו המנוחה של ברונו לנדסברג, תובע מבעלי סנו מיליון שקל בגין הוצאת דיבה: "הציג אותי כאדם שלילי, מנוול וסחטן"
  
 
סכסוך מסחרי: יינות ביתן הורידה מוצרי סנו מהמדפים
לדברי בכיר ברשת, "כל מה שסנו משווק, מפיץ ומוכר - בחוץ. אין הזמנות מסנו למרות שיש כמה חנויות שיש בהן עדיין מלאי".
  
 
"מניות עיזבון אווה לנדסברג בסנו לא שייכות למשפחה"
אווה לנדסברג החזיקה כ-10% ממניות סנו ■ מי שהיה בן-זוגה, אורי באומן, טוען כי סנו לא דיווחה לבורסה על פטירתה, וכי יש לקבל את עמדת עיזבונה לפני קבלת כל החלטה באסיפת בעלי המניות ■ סנו: "לא ננהל את הסכסוך מעל דפי העיתון"
  
 
רבעון 1: תנובה וקוקה-קולה ירדו, שטראוס ונטו עלו
ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%
  
 
2011: מוצרי הנון-פוד ברשתות השיווק צמחו ב-2% בלבד
השוק הסתכם ב-4.74 מיליארד שקל ■ אפיינו את השנה: חדירת מרככי כביסה מרוכזים, התרחבות המותג הפרטי ותחרות בתחום הדאודורנטים
  
 
סנו מאשרת: מוכרת את פעילות המזון לחברת שסטוביץ'
כפי שנחשף ב"גלובס": סנו מוכרת את חברת אפ-טוטל קורפוריישן, בעל מפעל Mana, תמרות 3.2 מיליון שקל
  
 
חברת סנו במו"מ למכירת פעילות המזון שלה לשסטוביץ
היקף העסקה מוערך ב-6-7 מיליון שקל ■ סנו מייצרת את המותג Mana והיא תשיק בקרוב סדרה שתתחרה בבמבה ובכריות
  
 
מייסד סנו על חוק החרם: "אני מודאג; אולי יחרימו גם אותי"
איך באמת ישפיע "חוק החרם" על התעשייה באיו"ש? ■ יריב אופנהיימר: "החרם על מוצרי התנחלויות מעולם לא היה כל-כך לגיטימי"
  
 
סמנכ"ל בסנו חשוד במתן חשבוניות פיקטיביות במיליוני שקלים
עפ"י החשד, משה לוגסי, הבעלים של חברות נייצ'רטק וגריפית, הוציא חשבוניות פיקטיביות במיליוני שקלים כנגד שכר עבודתו של מרק מוריס דה ברמקר, סמנכ"ל לפיתוח מוצרים בסנו
  
 
תקציב הפרסום של המותג "כיף" עובר לברוקנר-נטע-יער
‎‎ב-2010 עמד היקף הפרסום של המותג מקבוצת סנו על 4.1 מיליון דולר במחירי מחירון‏
  
 
התחרות האגרסיבית בין רשתות השיווק שחקה לסנו את הרווחיות
סנו חותמת את 2010 עם גידול במכירות במקביל לירידה ברווחים ■ אלכס לנדסברג: "רשתות השיווק נלחמות ביניהן, ומי בסוף משלם את המחיר? כל היצרנים והמשווקים"
  
 
תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, דיפלומט ויפאורה עלו
כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל
  
 
20 המפרסמים הגדולים מרכזים כשליש מהפעילות הפרסומית בישראל
הפרסום בקטגוריית רשתות השיווק צמח ב-6% ■ תקציבי הפרסום בשוק הסלולר ירדו ב-31% ■ קבוצת שטראוס היא עדיין המפרסם הגדול ביותר ב-2010, וסופר-פארם המותג המושקע ביותר
  
 

<    123456    >

   נמצאו 83 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988