סנו

כתבות אחרונות

 
יינות ביתן | לפני כולם

רשת כמעט חינם מסירה את מוצרי סנו מהמדפים

כמעט חינם נרכשה ע"י יינות ביתן, שאינה משווקת את מוצרי סנו כבר 9 חודשים

אילנית חיות 27.02.2013

"למה למכור תירס קפוא ב-16 שקל כשאפשר למכור ב-10?"

6 שנים אחרי השקת המותג הפרטי לרשת הרביעית, בעלי "ברנד פור יו" פותחים חזית ■ בראיון ל"גלובס" הם תוקפים את אסם, סנפרוסט, ויסוצקי וסנו על המחירים הגבוהים, ומסבירים כיצד המחאה החברתית הקפיצה אותם במכירות

אילנית חיות 27.11.2012

עוד התייקרות: סנו מעלה מחירים בשיעור ממוצע של 5%

עליית המחירים תהיה גורפת בכל מוצרי סנו, לרבות במותגים קרמה, קרליין וכיף

אילנית חיות ‏ 05.11.2012

"ברונו לנדסברג הציג אותי כאחראי להתאבדותה של בתו"

אורי באומן, בן זוגה לשעבר של בתו המנוחה של ברונו לנדסברג, תובע מבעלי סנו מיליון שקל בגין הוצאת דיבה: "הציג אותי כאדם שלילי, מנוול וסחטן"

חן מענית 04.07.2012

סכסוך מסחרי: יינות ביתן הורידה מוצרי סנו מהמדפים

לדברי בכיר ברשת, "כל מה שסנו משווק, מפיץ ומוכר - בחוץ. אין הזמנות מסנו למרות שיש כמה חנויות שיש בהן עדיין מלאי".

אילנית חיות ‏ 21.06.2012

"מניות עיזבון אווה לנדסברג בסנו לא שייכות למשפחה"

אווה לנדסברג החזיקה כ-10% ממניות סנו ■ מי שהיה בן-זוגה, אורי באומן, טוען כי סנו לא דיווחה לבורסה על פטירתה, וכי יש לקבל את עמדת עיזבונה לפני קבלת כל החלטה באסיפת בעלי המניות ■ סנו: "לא ננהל את הסכסוך מעל דפי העיתון"

אלה לוי-וינריב 20.05.2012
אסם | לפני כולם

רבעון 1: תנובה וקוקה-קולה ירדו, שטראוס ונטו עלו

ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%

אילנית חיות 16.04.2012
הנקל סוד | לפני כולם

2011: מוצרי הנון-פוד ברשתות השיווק צמחו ב-2% בלבד

השוק הסתכם ב-4.74 מיליארד שקל ■ אפיינו את השנה: חדירת מרככי כביסה מרוכזים, התרחבות המותג הפרטי ותחרות בתחום הדאודורנטים

אילנית חיות 09.01.2012

סנו מאשרת: מוכרת את פעילות המזון לחברת שסטוביץ'

כפי שנחשף ב"גלובס": סנו מוכרת את חברת אפ-טוטל קורפוריישן, בעל מפעל Mana, תמרות 3.2 מיליון שקל

אילנית חיות ‏ 21.12.2011

חברת סנו במו"מ למכירת פעילות המזון שלה לשסטוביץ

היקף העסקה מוערך ב-6-7 מיליון שקל ■ סנו מייצרת את המותג Mana והיא תשיק בקרוב סדרה שתתחרה בבמבה ובכריות

אילנית חיות 18.12.2011

מייסד סנו על חוק החרם: "אני מודאג; אולי יחרימו גם אותי"

איך באמת ישפיע "חוק החרם" על התעשייה באיו"ש? ■ יריב אופנהיימר: "החרם על מוצרי התנחלויות מעולם לא היה כל-כך לגיטימי"

עמי ברנד וחן מענית 15.07.2011

סמנכ"ל בסנו חשוד במתן חשבוניות פיקטיביות במיליוני שקלים

עפ"י החשד, משה לוגסי, הבעלים של חברות נייצ'רטק וגריפית, הוציא חשבוניות פיקטיביות במיליוני שקלים כנגד שכר עבודתו של מרק מוריס דה ברמקר, סמנכ"ל לפיתוח מוצרים בסנו

צמרת פרנט 18.05.2011

תקציב הפרסום של המותג "כיף" עובר לברוקנר-נטע-יער

‎‎ב-2010 עמד היקף הפרסום של המותג מקבוצת סנו על 4.1 מיליון דולר במחירי מחירון‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 29.03.2011

התחרות האגרסיבית בין רשתות השיווק שחקה לסנו את הרווחיות

סנו חותמת את 2010 עם גידול במכירות במקביל לירידה ברווחים ■ אלכס לנדסברג: "רשתות השיווק נלחמות ביניהן, ומי בסוף משלם את המחיר? כל היצרנים והמשווקים"

אילנית חיות 08.03.2011

תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, דיפלומט ויפאורה עלו

כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל

אילנית חיות 20.01.2011

20 המפרסמים הגדולים מרכזים כשליש מהפעילות הפרסומית בישראל

הפרסום בקטגוריית רשתות השיווק צמח ב-6% ■ תקציבי הפרסום בשוק הסלולר ירדו ב-31% ■ קבוצת שטראוס היא עדיין המפרסם הגדול ביותר ב-2010, וסופר-פארם המותג המושקע ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2011

   1234567   

   נמצאו 99 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 7