הילה גור מונתה לסמנכ"לית השיווק של מגה קמעונאות

שימשה בתפקידה האחרון כמנהלת חטיבת הטואלטיקה והקוסמטיקה בקבוצת סנו

מגה ממשיכה בניסיונות שלה לשפר את ביצועי רשת השיווק, והיום (ב') היא הודיעה על מינויה של הילה גור לתפקיד סמנכ"לית השיווק של החברה. כחלק מתהליך הטמעת האסטרטגיה החדשה של החברה והשינויים המבניים שחלו באחרונה ברשת, הוחלט להפריד את אגף השיווק מאגף הסחר כפי שהיה עד כה.

במסגרת תפקידה תהיה גור אחראית על כל מערך השיווק של הפורמטים השונים בחברה, וכן על יישום והטמעת האסטרטגיה השיווקית החדשה של מגה.

בשבוע שעבר הודיעה מגה כי במסגרת האסטרטגיה החדשה היא תוזיל כ-1,000 מוצרים בסניפי הרשת העירונית, מגה בעיר. ברשת מסרו אז כי המהלך נועד לצמצם את הפערים מול רשתות השיווק המוזלות, וכי מדובר במוצרים הנמכרים ביותר ברשת.

גור (43) היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים במימון מהמכללה למינהל ותואר שני במינהל עסקים בשיווק מהאוניברסיטה העברית. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת החטיבה של כל מותגי הטואלטיקה והקוסמטיקה בקבוצת סנו, וקודם לכן שימשה כמנהלת שיווק בקוקה-קולה ישראל וכמנהלת שיווק בתנובה.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988