ענבר מרחב בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
מהיום: ענבר-מרחב-ניסן מייצג בישראל את יורו הבינלאומית
‎‎זאת לאחר שביום חמישי האחרון נחתם הסכם פרידה מול יובל ואיל ארד, בעלי משרד יחסי הציבור ארד תקשורת, שהיו עד עתה שותפים ביורו ישראל‏‏
  
 
התחדש המו"מ להסכם ייצוג בין ענבר-מרחב-ניסן ליורו
זאת על רקע פריצת דרך במו"מ בין יובל ואיל ארד ליורו על פירוק השותפות ביניהם
  
 
המו"מ בין יורו לענבר-מרחב-ניסן עלה על שרטון
בסוכנות יורו הבינל' הציעו למשרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן הצעה שהוגדרה ע"י מקורבים כ"לא אטרקטיבית", וגם הצעה נגדית של ענבר-מרחב-ניסן לא התקבלה
  
 
רובי ניסן: "אנחנו דור העצמאים שבזיעת אפו אוכל לחם"
הוא מאוכזב מהמשרדים הגדולים, מבקר בחריפות את הקריאייטיב בענף הפרסום המקומי, לא מאמין בטאלנטים ומפרגן לרמי לוי ■ רובי ניסן עובר לקדמת הבמה, בשאיפה להיות "המשרד שיוביל את הדור הבא של משרדי הפרסום"
  
 
ענבר-מרחב-ניסן זכה בתקציב הפרסום של H&O
תקציב הפרסום של‏‎ H&O ‎עומד במחירים ריאליים על כ-10 מיליון שקל בשנה‏‏ ונחשב לאחד מתקציבי האופנה הגדולים‎‏ בישראל
  
 
תקציב H&O: פובליסיס ישראל לא ישתתף במכרז
Y&R ישראל, ענבר-מרחב-ניסן, אדלר-חומסקי ופוגל אוגליבי מתמודדים על תקציב הפרסום שנאמד ב-10 מיליון שקל
  
 
גיא קלנר מצטרף לקבוצת פובליסיס כסמנכ"ל פיתוח עסקי
מדובר בתפקיד רוחבי שאמור לשרת את הקבוצה על כל זרועותיה, בהן פרסום באומן-בר-ריבנאי, פובליסיס ישראל, רגב-קויצקי וזניט ■ קלנר פרש באחרונה מתפקיד מנכ"ל ענבר-מרחב-ניסן, לאחר שסבר כי לא יוכל להפוך לשותף שווה
  
 
תקציב הפרסום של ביטוח הפניקס יוצא למכרז
על התקציב מתמודדים אדלר-חומסקי, ברוקנר-נטע-יער וענבר-מרחב-ניסן, שמטפל כיום בתקציב ■ ב-2012 פרסמה הפניקס ב-1.9 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
העסקה הושלמה: G גרופ הופכת לשותפה בענבר-מרחב-ניסן
משרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן קיבל בשבועות האחרונים שני תקציבים חדשים: מותגי הקמעונאות של חיים סקאל ומותג המזון mana
  
 
G גרופ במו"מ מתקדם לרכישת מניות בענבר-מרחב-ניסן
במקביל מתקיימים מגעים בין ענבר-מרחב-ניסן לבין סוכנות הפרסום הבינלאומית יורו, אך אין סתירה בין שני המהלכים
  
 
גיא קלנר פורש מניהול משרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן
‎‎על-פי ההערכות, ההחלטה נובעת מקשיים בהפיכת המנכ"ל קלנר לשותף משמעותי במשרד, על רקע המו"מ עם סוכנות יורו הבינלאומית‏‏‏
  
 
צביקה הדר יוביל את קמפיין קופת-חולים מאוחדת
הדר נבחר להוביל את הקמפיין לאחר שעבר אירוע רפואי חמור וביצע שינוי באורח חייו ■ הצדדים סירבו למסור את שווי החוזה, אך נודע כי הוא נחתם ל-3 שנים
  
 
פרסום ענבר-מרחב-ניסן ויורו ישראל במו"מ למיזוג
ככל הנראה העסקה המתגבשת היא החלפת מניות ללא תשלום כספי ■ בשיחות לוקחים חלק גם נציגי קבוצת HAVAS הבינלאומית, בעלת השליטה ביורו ישראל
  
 
ספי שקד: "לא אדבר עם התקשורת, לא ארדוף אחרי לקוחות"
שקד בראיון למגזין "פירמה": "היום הפאן נגמר. הגיע הזמן לעבוד" ■ רמי לוי זה מותג חזק מאוד, טוב יותר משופרסל או ממגה, והוא נבנה בכלל בלי פרסום"
  
 
ענבר-מרחב-ניסן זכה בתקציב הפרסום של קופ"ח מאוחדת
גבר על רגב-קויצקי ■ התקציב צפוי לעמוד על 4 מיליון שקל במחירים ריאליים
  
 
שלמור, JWT, פוקס-גורן וזרמון מועמדים לטיפול בתקציב רנו
לאחרונה הודיע גליקמן כי הוא ממיר את תקציב רנו בתקציב המתחרה כלמוביל
  
 

<    1234567    >

   נמצאו 100 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988