הפרסומת צולמה בסניף ירקונים של הרשת ועולה לראשונה באתר "גלובס" ■ הקמפיין הצליח ליצור כותרות ראשיות במהדורות חדשות ברחבי העולם כגון CNN, BBC וסקיי וגם בעיתונים כדוגמת "ניו-יורק טיימס" ו-"וושינגטון פוסט"
רשת השיווק מחסני כמעט חינם תעלה קמפיין טלוויזיוני לחגים שנראה כמו תיעוד חיסול בכיר החמאס מחמוד אל-מבחוח בדובאי, תחת הכותרת "מבצע חיסול"
הקבוצה מתעתדת לערוך מהלך מיתוג כולל לכל קניוני הקבוצה ומתכננת להקצות לשם כך 12 מיליון שקל, אך לא ברור אם מדובר בתקצוב סופי ■ עד עתה טופל התקציב בידי משרד פרסום קטן מאוד - צדר-יריב
תקציב הפרסום של הלשכה יגדל משמעותית יחסית לשנים קודמות ■ רני רהב: "הטורקים לא צריכים את הכסף שלנו, אנחנו רק 1.7% מהיקף התיירות שלהם" ■ ספי שקד: "פרסום לא יכול ולא מתיימר לפתור בעיות פוליטיות"
רהב: "זה אתגר ענק לשכנע את תושבי מדינת ישראל שחברות וידידות לא מאבדים בשל פוליטיקה. תיירות בין ארצות היא ללא קשר לפוליטיקה"
קלנר, שיחליף בתפקיד את יעל ביגון, שימש בעבר כיו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, יו"ר חברת איסתא, מנכ"ל חברת נכס לשיווק ומדיה לסטודנטים ומנכ"ל חברת גו'ב טוב
תקציב הפרסום השנתי הממוצע של אקספוז עומד על כ-4 מיליון שקל
התקציב של חטיבת המזגנים, בהיקף של 20-15 מיליון שקל בשנה, מנוהל כיום במשרד הפרסום JWT ישראל
Twisted Fly: מיקי בוגנים עורר תגובות מעורבות בקרב הגולשים, ו-72% הביעו דעה שלילית כלפי הפרסומת
גבר בשלב הגמר על משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ■ תקציב הפרסום של קונספט שיווק, זכיינית לי קופר, שטופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי, עמד מתחילת 2009 על כמיליון דולר במחירי מחירון
התקציב טופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי ■ בשלב זה מסתמן כי גלר-נסיס יטפל בתקציב ■ שיחות התקיימו גם עם משרדי הפרסום ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי
הקבוצה, שרכשה באוגוסט את רשת האופנה ג'אמפ, בוחנת את ריכוז תקציבי הפרסום למותגים ml וג'אמפ במשרד אחד ■ בין המועמדים: יהושע TBWA, גיתם BBDO, גלר-נסיס, אדלר-חומסקי וענבר-מרחב-שקד
רגע לפני חשיפת התוצאות של משרד הפרסום של השנה, אנשי ענף הפרסום כתבו בעמוד הפייסבוק של "גלובס" את ההערכות שלהם לגבי התוצאות ■ כל התגובות, ההימורים וההערות על התחרות והענף
שליש מ-30 המשרדים במדד "משרד הפרסום של השנה", השיגו נקודות ספורות בלבד, מה שהשאיר אותם מחוץ לרשימת 20 המשרדים המובילים. מה קרה לאריאלי פובליסיס, זרמון-גולדמן, פוגל OGILVY, ענבר-מרחב-שקד ויורו ישראל
קונספט שיווק, בעלת הזיכיון למותגי האופנה לי קופר ובלו בירד, ערכה סבב שיחות עם ענבר-מרחב-שקד, ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי ■ בשנים האחרונות מטופל התקציב ע"י פוגל-אוגילבי
בנוסף לבייביליס יקבל יהושע TBWA גם את תקציבי המותגים אפקס וגרץ ■ היקף תקציב הפרסום הכולל של 3 המותגים עומד על כ-6 מיליון שקל בשנה
G GROUPאדלר חומסקיביטוח נסיעות לחו"לדור אלוןיפית גרינברג (ג. יפית)מכרזמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסומותתקציב פרסום