על-פי ההערכות, ההחלטה נובעת מקשיים בהפיכת המנכ"ל קלנר לשותף משמעותי במשרד, על רקע המו"מ עם סוכנות יורו הבינלאומית
הדר נבחר להוביל את הקמפיין לאחר שעבר אירוע רפואי חמור וביצע שינוי באורח חייו ■ הצדדים סירבו למסור את שווי החוזה, אך נודע כי הוא נחתם ל-3 שנים
ככל הנראה העסקה המתגבשת היא החלפת מניות ללא תשלום כספי ■ בשיחות לוקחים חלק גם נציגי קבוצת HAVAS הבינלאומית, בעלת השליטה ביורו ישראל
שקד בראיון למגזין "פירמה": "היום הפאן נגמר. הגיע הזמן לעבוד" ■ רמי לוי זה מותג חזק מאוד, טוב יותר משופרסל או ממגה, והוא נבנה בכלל בלי פרסום"
גבר על רגב-קויצקי ■ התקציב צפוי לעמוד על 4 מיליון שקל במחירים ריאליים
לאחרונה הודיע גליקמן כי הוא ממיר את תקציב רנו בתקציב המתחרה כלמוביל
היקף תקציב הפרסום של יבואנית האופנועים והקטנועים מוערך ב-3 מיליון שקל
שקד ימונה לשותף שווה במשרד, יחד עם יורם דרורי, טובית שלומי ו-BBDO
שקד, שעזב לאחרונה את ענבר-מרחב, בוחן אפשרויות נוספות, בהן הצטרפות כשותף ל-G גרופ של יפית גרינברג ועבודה בסוכנות פרסום במזרח אירופה
זרמון-גולדמן וענבר-מרחב הציגו פרזנטציות קריאטיביות בפני הנהלת החברה
התקציב טופל באחרונה בענבר-מרחב ■ בשנת 2010 פרסם הערוץ בהיקף של 750 אלף דולר
טופל עד כה בענבר-מרחב ■ ב-2010 פרסמה האוניברסיטה בהיקף ריאלי של כמיליון דולר
הלשכה מוציאה למכרז את תקציב הפרסום שלה בהיקף של כמיליון דולר ■ בשלוש השנים האחרונות התקציב מטופל בענבר-מרחב
עד עתה טיפל בחלק הארי של התקציב משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ■ ב-2010 עמד היקף התקציב של שילב על 3 מיליון דולר במחירי מחירון
העברת תקציב הפרסום היא כתוצאה מרכישת משרד הפרסום לין&לין בידי ענבר-מרחב-שקד ■ היקף התקציב בכל אחת מהשנים האחרונות עמד על כמיליון דולר בשנה
המשרד קיבל לידיו לפני מספר חודשים את תקציב האינטראקטיב של חברת התיירות ■ התקציב טופל עד כה בבאומן-בר-ריבנאי
G GROUPאדלר חומסקיביטוח נסיעות לחו"לדור אלוןיפית גרינברג (ג. יפית)מכרזמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסומותתקציב פרסום