הנקראות ביותר

צביקה הדר יוביל את קמפיין קופת-חולים מאוחדת

הדר נבחר להוביל את הקמפיין לאחר שעבר אירוע רפואי חמור וביצע שינוי באורח חייו ■ הצדדים סירבו למסור את שווי החוזה, אך נודע כי הוא נחתם ל-3 שנים

איש הטלוויזיה צביקה הדר נבחר לשמש כפרזנטור של קופת-חולים מאוחדת. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן, והדר נבחר בין היתר לאחר שעבר אירוע רפואי חמור שלאחריו ערך שינוי דרסטי באורח חייו.

הצדדים סירבו למסור את שווי החוזה, אך נודע כי הוא נחתם ל-3 שנים. הקופה מתכוונת להשקיע במהלך בשנה הקרובה 7 מיליון שקל. הסיסמה שתוביל את המהלך תהיה "להיות בריא ולהישאר בריא".

הדר לא הופיע כבר תקופה ארוכה בקמפיינים פרסומיים, אך בעבר הוא הוביל מהלכים של שופרסל ושקם אלקטריק.

מקופת-חולים מאוחדת נמסר כי הקמפיין יכלול פעילות מקיפה במגוון סוגי מדיה - בתקשורת הכללית, בתקשורת המגזרית ובתקשורת הפנים-ארגונית. עוד נמסר כי "זהו מהלך אסטרטגי של מהות ולא קמפיין של שבועיים".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות