פרסום סמוי הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
החטאים של התקשורת - החוק השיווקי / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי , גלובס

חטא התוכן השיווקי: פרסום סמוי הוא בגידה באמון שהציבור נתן בתקשורת

פרסום סמוי, או בשמות המכבסה השונים שלו - "תוכן שיווקי", "תוכן ממומן", "המלצות קריאה" או פשוט "כל כתבה שאתם רואים פה" - הוא אחת הדוגמאות המושלמות שסיפקה לנו ההיסטוריה לפתגם "ניסר את הענף שהוא יושב עליו" והתשובה הכי ישירה לשאלה מדוע אבד האמון בתקשורת • פרויקט מיוחד

שוקי טאוסיג 16.02.2020
רונאלדו / צילום מסך

סלבריטאים, היזהרו: קידום מוצר תמורת כסף יחויב בגילוי

השיווק ברשתות החברתיות הפך לתעשייה, והרגולטורים נכנסים לתמונה: CMA שלחה אזהרות למשפיעני רשת שקידמו מותגים בלי לגלות שקיבלו על כך תשלום ■ מדריכים בתחום

פיינשל טיימס 07.09.2016
בנימין נתניהו / צילום: רויטרס

במערכת הפוליטית מודאגים ממעורבות נתניהו בחוקי תקשורת

מאחורי הקלעים מתחוללים מאבקים בכנסת סביב סעיפים ב"חוק ערוץ הכנסת" ו"חוק הפרסום הסמוי", שעשויים לקדם את האינטרסים של ראש הממשלה ■ "ניסיונות לאלף את התקשורת"

יונתן כיתאין 21.07.2016
דרור גלוברמן / צילום: יחצ

נפתח הליך הפרה לכאורה נגד קשת בגין תוכן שיווקי

הרשות השנייה בודקת חשד לשת"פ מסחרי אסור עם בנק הפועלים במסגרת משדר שהפיקה מערכת התוכנית "אנשים" על סיכום שנה בתחום האפליקציות

לי-אור אברבך 04.11.2014
פרופ' עמית שכטר / צילום: תמר מצפי
פרסום | לפני כולם

ועדת שכטר דנה בנושא הסדרת התוכן השיווקי

לא מן הנמנע כי הוועדה תתמוך בהמלצות קודמות, בהן של ועדת אסא כשר, לאשר פרסום סמוי תחת מגבלות מסוימות

לי-אור אברבך 25.08.2014
רובוטריקים 4 / צילום: רויטרס

שוק הקולנוע בסין מתפוצץ - והוליווד מגיבה בהתאם

סרטים שממוקמים בבייג'ין ומקאו, מלוהקים בשחקנים סינים ומציגים מותגים שהקהלים המערביים מעולם לא שמעו עליהם הם חלק מהתופעה ■ כך שינתה סין את ה-DNA של שוברי הקופות האמריקאיים

פיינשל טיימס 30.07.2014
אבי צבי / צלם: איל יצהר

בגלל פרסום סמוי: התוכנית "רשת כלכלית" יורדת מהמסך

הרשות השנייה הורתה לזכיינית ערוץ 2 רשת להוריד את תוכניתה הכלכלית, לאחר שמצאה כי נמכרו בה לכאורה אייטמים ללשכת יועצי המס ■ מהבדיקה עלה כי האשמה אינה בחברת ההפקה אלא בזכיינית רשת, שצפויה כעת להיקנס

לי-אור אברבך 01.06.2014

גולן פרצר: "לתוכן שיווקי יש פוטנציאל למיליארד שקל בשנה"

לגולן פרצר, מנכ"ל BBDO קונטנט, ברור שמה שיכול "להחיות את הטלוויזיה" ו"לעשות את ההבדל בין התמוטטות להישרדות" הוא התרת הרסן בכל הנוגע לתוכן השיווקי: "'פרסומת סמויה' זה צירוף מילים ישראלי אפל"

שלומית לן 26.04.2014

"תוכן שיווקי הוא אחד המודלים שיחזיקו את התקשורת הקורסת"

ד"ר תהילה שוורץ-אלטשולר מהמכון הישראלי לדמוקרטיה גיבשה דוח המלצות לגבי תוכן שיווקי, אשר עשוי לשנות את פני התעשייה ■ לדבריה, הפתרון טמון בחינוך של הציבור לדעת לזהות פרסום בכל מקום שבו הוא נמצא

לי-אור אברבך 19.12.2013

תוכן שיווקי: כן או לא

האם הצופה אכן יינזק אם שופטי הריאליטי ישתו מכוס ממותגת?

יהודה שוייצר 06.11.2013

"הרשות השנייה מנהלת כבר 15 שנה כשל שוק בשידור המסחרי"

‎פרסום סמוי, תוכן שיווקי - איך שלא מכנים את זה, ברור לכולם שהוא קיים בטלוויזיה ושיש לו השלכות כלכליות וצרכניות ■ האם הרשות השנייה יכולה לפקח על השוק? "גלובס" מביא את העמדות השונות מאחורי הכסף הסמוי שזורם למסך

ענת ביין-לובוביץ' 24.06.2013

הציבור מטומטם? לא בטוח

צריך לתת קרדיט לצופים: הם מזהים את האינטרסים ב"בוס בהסוואה"

ניר קיפניס 14.03.2013

תנו לרוקדים משחת וולטרן בכיף

אין פסול בתוכן שיווקי בריאליטי ובידור - אבל לא בתוכנית כמו "משפחה חורגת"

לי-אור אברבך 09.07.2012

"תוכן שיווקי בטלוויזיה הוא זיהום של השיח הציבורי"

ספר חדש של ענת באלינט שופך אור על תופעה שנשארת לרוב מתחת לרדאר: תוכן שיווקי בטלוויזיה ■ "זה ניסיון זול למכור לנו כשמנגנוני ההגנה שלנו נמוכים"

לי-אור אברבך 05.07.2012

הוט ו-yes נקנסו במאות אלפי שקלים בגין תוכן שיווקי

מועצת הכבלים קנסה את הוט ו-yes ב-100 אלף שקל כ"א על תוכן שיווקי בערוץ הבריאות ■ ‏הוט ספגה קנס נוסף של 100 אלף שקל על תוכן שיווקי בערוץ הבידור

‎‎רועי ברק‏ 14.05.2012

כך קידם אשטון קוצ'ר סטארט-אפים שלו ב"שני גברים וחצי"

על הלפטופ של דמותו בסדרה הדביק קוצ'ר לוגואים של חברות סטארט-אפ בהן הוא משקיע

עידו קינן 14.10.2011

   12   

   נמצאו 23 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988