מאז הונפקה ויקטורי במהלך 2011, שוויה צמח בכ-120%, והיא משקפת לרשת שווי נוכחי של כ-580 מיליון שקל
אחרי הכנה של שנתיים, ויקטורי מעלה לרשת אתר מכירות אונליין ומסמנת יעד של 10% מכלל המחזור של הרשת ■ בשלב הראשון החלוקה תיעשה בעיקר במרכז הארץ ובאזור חיפה
רמי לוי רשמה קפיצה של 88% ברווח הנקי לכ-30 מיליון שקל, והרווח של רשת ויקטורי זינק ב-114% ל-7 מיליון שקל ■ גידול משמעותי גם ברווחי שופרסל
הרשת הציגה צמיחה של 55% ברווח הגולמי ברבעון השלישי ל-89 מיליון שקל ■ הרווח הנקי יותר מהוכפל ל-7 מיליון שקל
עקב ייצוגית נגד ויקטורי נקבע בין היתר כי הרשת תפרסם קודים מלאים של המוצרים שבמבצע ■ כעת טוענים התובעים: "הרשת מפרה ברגל גסה ובמודע את הפשרה" ■ ויקטורי: "נגיב בביהמ"ש"
לפי בית ההשקעות אי.בי.אי, המניות "החמות" יותר מבין רשתות המזון הן של צמד הקטנות יחסית - ויקטורי וטיב טעם - הזוכות להמלצת "תשואת יתר"
רולדין משכירה לרמי לוי שטח במרכז מסחרי שבבעלותה ביישוב קדימה, אולם מבקשת לפנותו בגין "שימוש חורג ובלתי סביר", לטענתה, שעושה רשת רמי לוי בשטחים הציבוריים
הבעלים של רשת ויקטורי בכתב הגנה לתביעה של רמי לוי נגדו: "לוי פועל באגרסיביות שאינה יודעת שובע, תוך רמיסת מגזרים שונים בציבור שלהם פחות נגישות לכלי התקשורת"
בעלי רשת ויקטורי התייחס בוועידת הקמעונאות למיזוג יינות ביתן ומגה: "נחום ביתן שם לעצמו משקולת על הגב" ■ מנכ"ל אסם סחר: "ביתן הוא אחד הסוחרים הטובים בשוק"
כל הרשתות רשמו עלייה במכירות, והראשונות שצמחו הן אלה שרכשו סניפים ממגה ■ האם לשוק שצומח בקושי הייתה עדנה - או שהמיזוג בין יינות ביתן למגה יסיג אותן שוב לאחור?
המדפים הווירטואליים החלו להחליף את המדפים הפיזיים בסופרמרקט? לפי המספרים, התשובה חיובית ■ "גלובס" בודק: מי מוביל את השוק המקוון, ואילו רשתות צפויות להצטרף?
רביד הגיב לתביעת נזיקין בסך 10 מיליון שקל שהגיש נגדו רמי לוי, בטענה כי ניהל נגדו קמפיין שלילי והכפיש את שמו מול החקלאים ■ כך הפכה חברות אמיצה לעימות חזיתי
בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה תובע 10 מיליון שקל מבעלי רשת ויקטורי אייל רביד והיחצ"ן גל בייסברג בגין לשון הרע ועוולות מסחריות ■ טוען כי רביד ובייסברג רקמו תוכנית פעולה על-מנת לפגוע בו וברשת הסופרמרקטים שלו
הרשת הודיעה לראשונה על מבצע הנחות לחברי מועדון הצרכנות הוט - מציעה עתה לחברי המועדון הנחה קבועה של 2% בכל קנייה בסך 301 שקל ומעלה
רשמה ב-2015 עלייה של 9.1% בהכנסות לשיא של 979 מיליון שקל ■ הרווח התפעולי ירד חדות ב-10.3% והסתכם ב-25.4 מיליון שקל ■ הירידה ברווח הגולמי מוסברת ע"י עלייה בהוצאות המכירה והשיווק
אייל רבידרשות התחרותהסדר כובלהעלאת מחיריםיוחננוףקמעונאותרמי לוירשתות שיווקשופרסלתיאום מחירים