הדוחות של רשתות המזון מראים מגמת שחיקה ברווחיות הגולמית והתפעולית, בעיקר בשופרסל ובמגה ■ ויקטורי היא היחידה שהציגה שיפור בכל הפרמטרים
הרווח הנקי הסתכם בכ-7 מיליון שקל ■ ההכנסות עלו בכ-9.6% לכ-157 מיליון שקל
העם שרוצה צדק חברתי יוותר על מדיניות רווחה, כי הוא רוצה בעיקר 20% הנחה
מגה תרכוש את מרבית הסניפים כחלק ממחידוד המאבק מול שופרסל ■ מנכ"ל קו-אופ ישראל, רמי מנדל: "הבנתי שעלינו להתרכז בליבת העסקים המוכחת שלנו - בסניפים השכונתיים"
הסניף הראשון ייפתח ברחוב אחד העם בת"א ■ ויקטורי תתחרה ברשתות הפועלות בעיר - AM:PM, מגה בעיר, טיב טעם ושופרסל שלי
תנובה מסרה את הדברים בתגובה להמלצות ועדת קדמי ■ היבואנים: "ההמלצות חלביות מדי"
במקביל, ויקטורי דיווחה כי חברת הפניקס הפכה לבעלת עניין בחברה עם החזקה של כ-5% מהונה ■ המנכ"ל אייל רביד: "יש לנו כ-70 מיליון שקל כסף זמין בקופה שמיועד להתרחבות"
בית המשפט אישר בסוף השבוע הסכם פשרה בתביעה ייצוגית נגד שתי רשתות המזון, בטענה כי לא סימנו את מחירי המוצרים לפי יחידת מידה
רשת ויקטורי הנפיקה החודש לפי מחיר מניה של 22.2 שקל ■ גייסה 64 מיליון שקל לפי שווי חברה של 280 מיליון שקל
החברה הנפיקה 2.8 מיליון מניות ■ ההצלחה בשלב המוסדי, שכללה השתתפות של מתחרותיה, סללה את הדרך להנפקה מוצלחת גם בשלב הציבורי
קמעונאיות המזון הציבוריות - שופרסל, רבוע כחול, רמי לוי, כמעט חינם וטיב טעם - מציגות צמיחה ברבעון הראשון של 2011 ■ עם זאת, בהוצאות של כולן חלה עלייה, והרווחיות התפעולית ירדה
די ב-2%-3% ירידה ברווחיות רשת מזון כדי שתיכנס לסחרור, תפשוט רגל ותכנוס נכסים
(עדכון) - החברה מתכננת לגייס כ-48 מיליון שקל עבור כ-18% ממניותיה אולם בעקבות ביקושי היתר במכרז המוסדי היא עשויה להגדיל את הגיוס לכ-60 מיליון שקל
מקורבים להנפקה של רשת הדיסקאונט: "צופים ביקושים נאים למרות התנודתיות בשוק" ■ גופים מוסדיים: "לא פוסלים השתתפות בהנפקה של ויקטורי. נקבל החלטה לאחר התמחור"
ויקטורי מפעילה כיום 15 סופרמרקטים, המשתרעים על שטח של למעלה מ-13 אלף מ"ר ■ מתכננת לפתוח השנה שני סניפים חדשים בת"א ■ הכנסות החברה צמחו ב-2010 ב-20.6%
מרבית המגעים מתנהלים מול ישראכרט, ששמה לה למטרה לכבוש את שוק האשראי החוץ-בנקאי ברשת הרביעית ■ כרטיס האשראי החוץ-בנקאי הפך לאפיק הכנסה נוסף של רשתות השיווק
אייל רבידרשות התחרותהסדר כובלהעלאת מחיריםיוחננוףקמעונאותרמי לוירשתות שיווקשופרסלתיאום מחירים