תקציב פרסום בחדשות - עמוד 9

סוכן חדשות
 
בנק ירושלים / צילום: איל יצהר
תקציב בנק ירושלים בהיקף 8 מיליון שקל יוצא למכרז
על התקציב מתמודדים משרדי הפרסום אברהם ומנצ'
  
 
אופל אסטרה / צילום:יחצ
תקציב הפרסום של אופל עובר לדרורי-ארועטי-ברמן
המשרד, שמטפל בתקציב שלמה SIXT שאף הוא בעלות קבוצת שמלצר, איבד לאחרונה את תקציב סמל"ת ונשאר פתוח לטיפול במותג רכב אחר 
  
 
עיריית תל אביב - יפו / צילום: תמר מצפי
עיריית ת"א דחתה את מועד הסגירה של מכרז הפרסום שלה
זאת לאחר שהתעוררו שאלות רבות מצד משרדי הפרסום המעוניינים להשתתף במכרז
  
 
סניף מגה בעיר /צילום:עינת לברון
יינות ביתן תשקיע 15-20 מיליון שקל בפרסום רשת מגה
אף עפ"י שתקציבי המותגים יינות ביתן ומגה ינוהלו באותם משרדי פרסום - יהושע TBWA ובלאנקו - הכוונה היא להשאיר אותם כמותגים נפרדים-מתחרים גם בהתנהלות וגם בפרסום
  
 
בייבי קאדילק ATS / צלם: יחצ
תקציב הפרסום של מותג הרכב קאדילק עובר לראובני-פרידן
המותג טופל עד לאחרונה באדלר-חומסקי, אך ההתקשרות עם המשרד הופסקה לאחר שזכה בתקציב הרכב של סמל"ת, שהוא תקציב מנוגד אינטרסים לקאדילק 
  
 
דירה לדוגמא / צילום: משרד השיכון
סקירת היקפי הפרסום מלמדת שענף המגורים מדשדש במקום
המהומה סביב קבוצות הרכישה וחברות המשווקות קרקע חקלאית, לצד שיווק מכרזים במחיר למשתכן בלבד, גרמו לכך שההשקעה בפרסום הסתכמה במחצית הראשונה של 2016 ב-66 מיליון שקל
  
 
סניף טיב טעם / צילום: תמר מצפי
תקציב קבוצת טיב טעם בהיקף 15 מיליון שקל יטופל במקאן
טיב טעם התעניינה במקאן ת"א, בין היתר לאור העובדה שמנכ"ל מקאן דיגיטל מאור חן זכה להערכה מקצועית גבוהה בקבוצה עוד מהתקופה ששימש כמנכ"ל חברת הדיגיטל אקליפטוס
  
 
מיצובישי אאוטלנדר  / צילום: יחצ
כלמוביל בדרך לשינוי מערך הפרסום: תקציב מיצובישי ייצא למכרז
התקציב מטופל כיום במשרד פובליסיס ישראל, שצפוי להיסגר ■ יתר תקציבי כלמוביל מטופלים בגליקמן-שמיר-סמסונוב, אך מערכת היחסים בין הצדדים לא מתנהלת על מי מנוחות
  
 
רשת אורט
ראובני-פרידן זכה בתקציב הפרסום של אורט בהיקף 5 מיליון שקל
התקציב טופל ב-10 השנים האחרונות במשרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי ■ כמקובל בענף הפרסום, הרקע לשינוי הוא חילופי מנהלים ברשת
  
 
מירי רגב / צילום: רמי זרנגר
רגב קיבלה "ממתק" מנתניהו - תקציב לשכת הפרסום הממשלתי
התקציב, בהיקף של כ-300 מיליון שקל בשנה, נוהל עד כה על ידי ראש הממשלה ■  המהלך עצמו היווה הפתעה עבור חברי הממשלה, משום שעד כה הוא לא עלה על הפרק
  
 
סניף טיב טעם / צילום: תמר מצפי
טיב טעם מחדשת את הניסיונות למצוא משרד פרסום
גליקמן-שמיר-סמסונוב הוא המשרד היחיד שמתמודד כרגע על תקציב טיב טעם ■ LEAD, מנצ' ומקאן הבהירו: מוכנים לטפל בתקציב - אך לא נתמודד במכרז
  
 
פיאט/ צילום: יחצ
אדלר-חומסקי זכה בתקציב סמל"ת בהיקף כ-20 מ' ש' בשנה
המשרד יטפל בתקציבי הפרסום של המותגים פיאט , אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט
  
 
מוצרי שטראוס / צילום: יחצ
בגלל טרנד הבריאות? חברות המזון בקיצוץ מסיבי בפרסום
משטראוס, דרך נסטלה ותנובה ועד יוניליוור - המפרסמות הגדולות במשק צמצמו את תקציבי הפרסום שלהם, לעתים ב-20% ואף יותר
  
 
לוגו הרשות למלחמה בסמים
שאיפות מסוכנות: מכרז פרסום בעייתי של הרשות למלחמה בסמים
אף שאינה מוכנה להתחייב להיקף התקציב, הרשות דורשת שתי פרזנטציות, לרבות אסטרטגיה ופתרון קריאטיבי לשני בריפים
  
 
פיאט/ צילום: יחצ
מסתמן: אדלר-חומסקי יטפל בתקציב מותגי הרכב של סמל"ת
לפני מעט יותר משנה איבד המשרד את תקציב צ'מפיון מוטורוס ■ יטפל בתקציבי הפרסום של פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט, בהיקף של כ-20 מיליון שקל בשנה
  
 
תלמידי בית הספר אורט רמת יוסף בבת ים / צילום: כפיר זיו
אורט הציעה למשרדים בינוניים להתמודד על תקציב הפרסום שלה
עד כה נוהל תקציב הפרסום של הרשת ע"י משרדי פרסום קטנים, האחרון שבהם הוא אקספרט ■ היקף התקציב נאמד ב-3 מיליון שקל 
  
 

<    2345678910111213141516    >

   נמצאו 923 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 58

צרו איתנו קשר *5988