תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 
ארוחה טבעונית / צילום: Shutterstock

לקראת יום הטבעונות: באילו ערים מוותרים הכי הרבה על בשר?

1 בנובמבר הוא גם יום הטבעונות הבינלאומי, ולפי נתוני חברת סיבוס, במהלך שנת 2022 בוצעו בחברה כ־105 אלף הזמנות ממסעדות טבעוניות, לעומת 90 אלף במהלך 2021 כולה • וגם: משרד הפרסום שיטפל בתקציב שיאומי • אירועים ומינויים

שירה ספיר וגלית חתן 31.10.2022
מימין: איציק ג'יני, יאיר רביד, אלעד לוי, שמואל בן טובים, יורם בכלר, יונתן חורי, איריס גולני / צילום: דניס קפל

מיהן החברות החדשות שישפיעו על עתיד הפינטק

מה חיפש מושל יוטה בישראל, בית החולים הווירטואלי מגיע לקטאר, יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של יאנגו דלי וגם קצת חדשות טובות • אירועים ומינויים

גלית חתן 14.09.2022
הקמפיין קסטרו האחרון. בוצע על ידי פירסומאי עצמאי / צילום: צילום מסך

קסטרו וקרולינה למקה נפרדים ממשרדי הפרסום

המותג קסטרו עוזב את משרד הפרסום אדלר-חומסקי, ובמקביל חברת-הבת קרולינה למקה נפרדת ממקאן ת"א • וגם: בתיה עופר, אשתו של איש העסקים עידן עופר, מעמידה למכירה תכשיטים בשווי 2 מיליון ליש"ט • אירועים ומינויים

גלית חתן 06.09.2022
סניף רולדין / צילום: דודי מוסקוביץ

4 מיליון שקל: תקציב הפרסום של רולדין עובר לראובני-פרידן

תקציב רולדין מצטרף לתקציבי מזון נוספים המטופלים בראובני-פרידן ובחברת הדיגיטל שלו, ארלו • וגם: קבוצת פז מכניסה לראשונה שותפים מתחום האיקומרס לארנק הדיגיטלי של רשת חנויות הנוחות yellow • אירועים ומינויים

גלית חתן ושירה ספיר 24.08.2022
שופרסל. תקציב הפרסום עובר משרד / צילום: Shutterstock
שופרסל | בלעדי

על רקע הכניסה של קרפור הצרפתית אחד מתקציבי הפרסום הגדולים במשק עובר ידיים

לגלובס נודע כי החלק של אדלר-חומסקי בתקציב הפרסום של קבוצת שופרסל עובר למשרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב • היקף התקציב שמנוהל באדלר-חומסקי עומד על כ-40 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 26.07.2022
מה הקשר בין תקציב הפרסום לאהבת הקהל / צילום: Shutterstock

לראשונה בישראל: הניתוח שמגלה מה הקשר בין תקציב הפרסום לאהבת הקהל

ניתוח מיוחד של יפעת למדד המותגים של גלובס בדק האם מותג שמפרסם במיליונים בפריים-טיים הוא בהכרח אהוב ומוערך • הניתוח מגלה כי המפרסמות הגדולות ביותר במשק התברגו במדד מאה המותגים האהובים של גלובס • מותגי המזון הם חביבי הקהל, גם בשנה עתירת אירועים שליליים • הבידול הפרסומי של אפליקציות התשלום השתלם לבנקים - שנותרו בעצמם מאחור • מדד המותגים 2022

רם וייס, סמנכ"ל המחקר בקבוצת יפעת 20.07.2022
אתי עבדי, מנכ''לית מקאן. “תחרות מייצרת מצוינות'' / צילום: נטלי שור
קבוצת תדהר | בלעדי

בהיקף של 10 מיליון ש': מקאן ת"א זכתה בתקציב חברת הבנייה תדהר

תדהר היא מהגדולות בישראל בתחום הבנייה ונחשבת חזקה אך לא מוכרת מספיק לצרכן הסופי • על התקציב התמודדו מספר משרדים ביניהם מקאן תל אביב, באומן-בר-ריבנאי, ראובני פרידן, יהושע TBWA ופרסום אברהם

ענת ביין-לובוביץ' 15.06.2022
סופר-פארם / צילום: בר - אל

קבוצת מקאן זכתה בתקציב הפרסום של סופר-פארם בהיקף של כ-80 מיליון שקל

הקבוצה תלווה את רשת הפארם בכל הקשור לרכישת מדיה, אינטרנט, פרסום מבוסס תוצאות וליווי אסטרטגי • המשרד החדש של רם ברוך ונדב פרסמן יטפל בקריאטיב • תקציב סופר-פארם טופל ב-30 השנים האחרונות בבאומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2022
תלמה בירו, מנכ''לית איגוד השיווק / צילום: איל יצהר

איגודי המפרסמים והפרסומאים יחתמו השבוע על אמנה משותפת

וגם: תחת הבעלות החדשה, ברוקנר-יער-לוי יטפל בתקציב פסגות • ומשרד הפרסום LEAD רוכש 60% ממניות חברת השיווק הדיגיטלי DigitalVibe

ענת ביין-לובוביץ' 09.05.2022
סמיון גרפמן בקמפיין קודם של WE4G. היתרון המשמעותי בפרסום היה השותפות עם קשת / צילום: צילום מסך

מותג הסלולר WE4G נערך למיתוג מחדש. ומה עוד חדש בענף הפרסום?

מותג הסלולר WE4G נערך להשקה מחודשת לאחר הרכישה, והתקציב עובר לפרסום אברהם • וגם: חמש שנים לאחר שעזב את קבוצת אדלר-חומסקי, חוזר אליה תקציב הפרסום של מחסני תאורה

ענת ביין-לובוביץ' 01.05.2022
עיריית תל אביב / צילום: שלומי יוסף

השבוע בענף הפרסום: אדלר-חומסקי זכה בתקציב עיריית תל אביב

וגם: חמישה משרדים מתמודדים על תקציב הפרסום של חברת הבנייה תדהר, שצפויה להשקיע במיתוג מחדש כ-10 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 24.04.2022
גיורא בר דעה, יו''ר האפי. חשש מפני היעלמותה של התחרות / צילום: ענבל מרמרי

השבוע בענף הפרסום: בר-דעה פועל לשינוי הפוקוס של תחרות האפי

בעקבות רצף הזכיות של מקאן בתחרות האפי האחרונה: היו"ר גיורא בר-דעה פועל לשינוי הפוקוס מפרסום לשיווק, ומקים ועדת בדיקה • וגם: אדלר-חומסקי ימשיך לטפל בתקציב של עיריית תל אביב למשך שלושה חודשים נוספים

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2022
יעל גולדמן בפרסומת עבר לפליי קארד / צילום: יח''צ

השבוע בעולם הפרסום: תקציב פליי קארד עובר מגליקמן לגיתם

וגם: מקאן תל אביב זכה במכרז על תקציב הפרסום של נת"ע • אור לביא ימונה לסמנכ”ל קריאטיב במשרד הפרסום מנצ' • ו-TMF תטפל בתקציב המדיה של קבוצת קרסו

ענת ביין-לובוביץ' 28.03.2022
המוקד הלאומי של מד''א. משרדי הפרסום אדלר חומסקי, באומן בר ריבנאי, גליקמן שמיר סמסונוב וראובני פרידן מתמודדים על תקציב הפרסום של הארגון / צילום: דוברות מד''א

אדלר, ראובני, באומן וגליקמן הוזמנו להתמודד על תקציב מד"א

עד עתה ארגון מד"א לא השתמש בשירותי משרד פרסום, וכעת הוגדר תקציב של 2 מיליון שקל, שעשוי לגדול עם הזמן • וגם: יהושע TBWA מאבד את תקציב הפרסום של מליסרון לטובת מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 20.03.2022
נדב פרסמן / צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

נדב פרסמן ורם ברוך חוברים להקמת משרד פרסום חדש

השניים יטפלו בתקציב הקריאטיב של סופר-פארם • מקאן או אדלר-חומסקי יצורפו כשותפים בפורמט שטרם סוכם • בין אדלר למקאן מתנהל כעת הליך התמחרות

ענת ביין-לובוביץ' 20.03.2022
גל גדות בפרסומת להוט: הקמפיין התדמיתי תופס מקום / צילום: יוטיוב

שחקן חדש במערך הפרסום של הוט: גיתם BBDO יטפל בתקציב נקסט TV

על רקע השינויים הגדולים בשוק הטלוויזיה, הוט מוסיפה משרד פרסום עבור נקסט - אפליקציית ה-OTT שלה • וגם: תקציב הפרסום של חברת הסמארטפונים OPPO יטופל ביהושע TBWA

ענת ביין-לובוביץ' 14.03.2022

   123456789101112131415   

   נמצאו 1057 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 67