לפי התקנות החדשות שפרסמה נציבות הסחר הפדרלית בארה"ב, כל מי שמעניק חסות למוצר - כולל סלבריטאים ובלוגרים - יהיה חייב לפרסם את התשלום שקיבל מהמפרסמים, ויישא באחריות לכל הצהרה כוזבת על המוצר
קצה נפשנו בקמפיינים מזויפים ובפרסום שבבסיסו עומדות התרמית וההונאה
זאת לאחר שהרשות הפדרלית לסחר בארה"ב הזהירה כי תקדם חקיקה בנושא
ארגון אמריקני בשם "מרכז המידע על פרטיות המידע האלקטרוני" (EPIC) הגיש תלונה לוועדה הפדרלית בארה"ב, לאחר שנחשפו מסמכים שאיחסנו גולשים ב-Google Docs
אמזוןגוגלהגבלים עסקייםטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהלינה קאןמונופולמיזוגים ורכישותמיקרוסופטפייסבוקרשתות חברתיות