החברה חתמה על הסכם לקבלת הלוואה בסך 100 מיליון דולר לתקופה של שבע שנים מהבנק הגדול ברוסיה ■ עד כה החברה גייסה יותר מ-640 מיליון דולר
החברה מזמינה כל אדם בעל רכב דו-גלגלי או אופניים חשמליים בישראל להצטרף למערך השליחים ■ פותחת את שירות השליחויות לכלל בתי העסק - במחיר קבוע מראש ובהתחייבות לאיסוף תוך 10 דקות מרגע הזמנת השליחות באפליקציה
עפי חוק ההסדרים, מונית ספיישל תוכל להסיע מספר נוסעים תמורת מחיר מופחת שייקבע בעת ההזמנה ■ הנהגים: "צריך להתחשב ב'מדד הבאסה' של הלקוח ולהגביל את מספר העצירות" ■ החוק אמור לבלום לפי שעה את הכניסה של "אובר"
המחירים נבדקו מול המחירון שמפרסם משרד התחבורה, ובחלקם עברו אותו ב-80% ■ היקף התביעה: עשרות מיליוני שקלים ■ Gett: "התביעה חסרת בסיס"
גוגל, שמידע הוא מקור הכנסתה, מוסרת ל"גלובס" נתונים כבר חמש שנים ■ מדוע חברת פולקסווגן הגרמנית מסרבת לחלוק נתונים עם קוראי עיתון עסקים ישראלי?
שר התחבורה חייב להבטיח לנו ש-Gett אינה מנצלת לרעה את הכוח שצברה
אפליקציית הזמנת המוניות תוטמע במערכת הניווט הפופולרית של גוגל ■ יש להניח כי Gett תשלם לגוגל על כל משתמש שייכנס לאפליקציה דרך "גוגל מפות" וכן עמלה מ-Gett על כל נסיעה
החברה החלה להציג לנהגי המוניות את יעדי הנסיעה של הנוסעים ■ חשש שנהגים ידחו נסיעות קצרות - ושנסיעות ארוכות יופנו לנהגים ותיקים ■ וגם: טיפ - איך לגרום למונית לבוא יותר מהר
מתחת לאף של "מחסל המונופולים" צומחת חברה ששולטת בשוק ביד רמה
שירות חדש של שתי החברות מציע פתרון תחבורה שיתופית - נסיעה משותפת במוניות אל תחנות הרכבת ומהן
זאת לעומת 1.1 מיליארד דולר ברבעון השני המקביל ב-2015 ■ בנטרול השקעת הענק בגט, מדובר בהיקף גיוסים דומה - איתות לכך שאין האטה של ממש בהיי-טק
שחר וייסר, מייסד ומנכ"ל Gett, בראיון מיוחד ל"תוכנית חיסכון", על העתיד של התחבורה החכמה והדבר הגדול הבא בתחום: "ב-2021 תוכלו להזמין מוניות ללא נהג בישראל" ■ צפו בווידאו
אפליקציית הנסיעות משיקה את שירות Gett XL - רכבי נסיעות שבהם 9-20 מקומות ■ נסיעה בתוך ת"א תעלה 140 שקל, נסיעה מת"א לאילת תעלה כ-2,600 שקל
שירותי שיתוף הנסיעות גייסו מתחילת השנה קרוב ל-9 מיליארד דולר ומתרחבים בקצב מסחרר ברחבי העולם ■ ומה אצלנו? קיפאון בחסות משרד התחבורה
החברה החלה לגבות כסף מנוסעים שמבטלים הזמנות ■ הנימוק: "פיצוי לנהגים על עלויות הנסיעה" ■ בפועל: 3 שקלים מדמי הביטול עוברים לקופת החברה "כנגד התנהגות פוגענית של נוסעים"
אובראפליקציותטכנולוגיה: מיזוגים ורכישותיאנגומוניותמיזוגים ורכישותנסיעה שיתופית (קארפול)נתב"גפנגופולקסווגן