טראוויס קאלאניק הקים את שירות המוניות אובר שזוכה כבר לתג מחיר של 10 מיליארד דולר ■ איך היא מצליחה לצמוח במהירות, למה המתחרים שלה בפריז חתכו את הצמיגים ומה חושב על החברה סלמן רושדי?
מנכ"ל גט טקסי: "ברגע שהנסיעות שהוזמנו דרכנו הגיעו להיקפים גדולים, זה התחיל להפריע לגופים אחרים שלמנהל נתב"ג יש אינטרס לתמוך בהם" ■ רש"ת: "הרשות מגינה על ציבור הנוסעים מ'חאפרים' הפוגעים בציבור הנוסעים"
17% נסעו יותר ברכבת במארס - 4.2 מיליון נוסעים ■ בגט טקסי ישראל רשומים כיום 3,500 נהגים בקירוב, כמעט חמישית מכל המוניות רשומות בישראל, והחברה שואפת להשתלט על כל שוק התחבורה הציבורית האישי
סמנכ"ל השיווק של גט טקסי ינהל את קרן ההשקעות של רפאל ואלרון ■ מאי שימש לפני גט טקסי כסמנכ"ל שיווק ב-PLYmedia, אינקרדימייל (פריון כיום), דיסני ועוד
נגד מפעילת האפליקציה הפופולרית הוגשה תביעה ייצוגית בסך כ-1.6 מיליון שקל: "גט טקסי מטעה באופן גס את לקוחותיה, שמשוכנעים כי הטיפ שהם מחליטים להשאיר בנדיבותם לנהג - אכן מועבר לנהג"
עד לא מזמן, גט טקסי הייתה "המאמי הלאומית" של האפליקציות הישראליות ■ אבל אז צצו הבעיות ■ שחר וייסר משיב אש לראשונה בראיון ל-G
החברה מעלה את התעריף שהיא גובה על הטאבלט מהנהגים לרמה של 225 שקל בחודש מ-50 שקל
בין הלקוחות שכבר הציבו עמדות: קופת-חולים לאומית, פארק קרסו למדע, גוגל ועוד ■ השירות ניתן ללא תשלום או התחייבות
מנהלת גט טקסי ניו יורק, ג'ינג וינג הרמן, מגיבה בראיון ל"גלובס" על המהלך של המתחרה חברת Uber לגנוב להם נהגי מוניות ■ "זה לא היה רק עובדים זוטרים בחברה אלא מהלך שהוביל המנהל המקומי של Uber בניו יורק"
בנוסף, הנהגים יקבלו את מלוא הטיפים מהנוסעים, והחברה לא תיקח חלק לעצמה
כמעט כל אמצעי התחבורה במדד רשמו ירידה במספר המשתמשים בנובמבר יחסית לאוקטובר, שהיה חודש שיאי שימוש, למעט באפליקציית המוניות ונוסעי שירות המכוניות הפרטיות המשותפות ■ מקור הירידה - חג החנוכה
68% מכלל נהגי המוניות שנבדקו העלימו הכנסות ■ הרשות פתחה בחקירה, הוציאה צו בימ"ש - וגט טקסי חויבה למסור נתונים על הנהגים הסוררים ■ מנהל רשות המסים: נשתמש בכל האמצעים הטכנולוגיים כדי שהישראלים ישלמו מסים
נהג מונית: "הם מפילים הכול עלינו - אני נשאר עם 10 שקלים לנסיעה" ■ "פיטרו אותי בגלל שכתבתי נגדם בפייסבוק" ■ גט טקסי: "לא מחזיקים אף אחד בכוח"
החברה לא גובה עמלת סליקה מהנהגים ומהנוסעים, אך מקזזת חלק מהטיפים של נהגי המוניות ■ גט טקסי: "אבסורד להציג את החברה כמי שלוקחת מהטיפים, במקום להעריך את זה שהיא סופגת במלואה את הסליקה היקרה פי כמה מונים"
החברה, בשיתוף-פעולה ובהסכמה עם כלל נהגיה, החליטה לבטל את דמי הזמנת המונית מראש, שעומדים על 5.20 שקלים בכלל מוניות החברה
מי שיטוס עם אל-על לניו-יורק יוכל ליהנות מהנחה של 25 דולר לנסיעה משדה התעופה ■ בישראל תוענק הנחה של 20 שקל למי שיגיע עם GetTaxi לנתב"ג
אובראפליקציותטכנולוגיה: מיזוגים ורכישותיאנגומוניותמיזוגים ורכישותנסיעה שיתופית (קארפול)נתב"גפנגופולקסווגן