אמנון שעשוע, יו"ר מובילאיי ואחד ממייסדיה, טוען כי טסלה מתפשרת בכל הנוגע למערכת האוטונומית שלה ■ "המערכת לא תוכננה לכסות את כל האפשרויות למצבים של תאונה מבחינת בטיחות", הוא אמר
מדד גלובס-פרומתאוס הוסיף בחודש החולף 0.8%, בדומה לנאסד"ק שעלה ב-1%, בעוד מדד ת"א 100 רשם ירידה של 0.1% ■ בענף מדעי החיים נמשכת המגמה השלילית מתחילת השנה, ותת-המדד ירד ב-2%
החברה מפתחת חיישן לייזר הסורק ברמת דיוק גבוהה את סביבת הרכב ובונה סביבו תמונה תלת ממדית מפורטת
טסלה תוכל להמשיך להשתמש בטכנולוגיה הנוכחית של מובילאיי - הפסקת השת"פ נוגעת לטכנולוגיות עתידיות ■ מוקדם יותר פרסמה החברה את דוחותיה, שהיכו את תחזיות האנליסטים
דיווחה על הכנסות של 83.5 מיליון דולר, צמיחה של 58% ביחס לרבעון המקביל, סכום הגבוה בכ-6.2 מיליון דולר מהצפי ■ למרות זאת, מניית החברה יורדת בטרום המסחר
בדיקת "גלובס": שעשוע מכר עד כה מניות תמורת כמיליארד שקל ברוטו, לפני מס ■ מובילאיי נסחרת כרגע לפי שווי של 10.4 מיליארד דולר
מתחילת השנה הוכרזו 8 שיתופי-פעולה לייצור מכונית אוטונומית בין יצרניות רכב לחברות טכנולוגיה, כשהאחרון הוא של מובילאיי, ב.מ.וו ואינטל
ישתפו פעולה בייצור רכב אוטונומי: ב.מ.וו תספק את פלטפורמת הרכב, אינטל את כוח המחשוב ואת התשתית, ומובילאיי את החישה ואת "האינטיליגנציה" של הרכב נטול הנהג
נראה כי מחר יכריזו החברות על העסקה המתהווה ■ מקורב לעסקה הוסיף: "אינטל מפגרת בתעשיית הרכב"
יו"ר אלפאבית אמר את הדברים במסגרת ביקורו בארץ לרגל 10 שנים להקמת מרכז המו"פ של גוגל בארץ ■ "בישראל יש מומחיות גבוהה באנליטיקה ובמתמטיקה, ואלה המומחיות הנדרשות עבור חברה כמו גוגל"
כמעט כל חבילת תגמול של מנהל בחברה ציבורית כוללת מרכיב מזומן (שכר ובונוס) ומרכיב הוני (בעיקר אופציות למניות) ■ לא רק שאופציות אחראיות לחלק ניכר משווי חבילת התגמול - לרוב שיעור המס החל עליהן הוא 25%
בסוף 2015 החזיקו עובדי החברה שפיתחה טכנולוגיה לבטיחות ברכב באופציות "בתוך הכסף" המגלמות הטבה של כ-595 מיליון דולר ■ שני מייסדי החברה זכו לשכר בעלות של כ-13 מיליון דולר כל אחד
רכב אוטונומי הוא הלהיט החדש בתעשייה ■ התחום החם שמלהיב משקיעים מרתיע את הצרכנים הקטנים והדרך אל המהפכה עוד ארוכה ורצופה מכשולים עסקיים, משפטיים וטכנולוגיים ■ ניתוח גלובס
הביקור נערך לפני מספר שבועות בחשאיות וכלל הדגמה של פריצות הדרך במערכת הנהיגה האוטונומית אותה מפתחת מובילאיי עבור טסלה ■ גם ג'נרל מוטורס החלה לגייס בישראל כוח אדם להרחבת מרכז המו"פ
"פייננשל טיימס": הצלחתן של ווייז ומובילאיי ממריצה מספר גדול של חברות סטארט-אפ בישראל להתמקד בתחום התחבורה; המאפיין הבולט שלהן הוא שאיפותיהן ארוכות-הטווח והעולמיות
המשפחתית החדשה של פיאט מגיעה עם מנוע 1.6 ליטר בהספק של 120 כ"ס ■ האבזור התקני בגרסת הבסיס כולל בין השאר מערכת מולטימדיה עם ניווט מובנה, מערכת מובילאיי ועוד ■ הדגם המאובזר יעלה כ-107 אלף שקל
אוטוטקאינטלאמנון שעשועדוחות כספייםהמומלצותוול סטריטטכנולוגיה: בינה מלאכותיתטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהטכנולוגיה: שבביםישראליות בוול סטריט