בזכות מוצרים זולים בצורה חריגה והשקעה מסיבית בפרסום בגוגל, ברשתות ובסופרבול, אתר הקניות הסיני TEMU הצליח לסחוף אליו מאות מיליוני קונים בעולם, גם בישראל • ברקע, תביעות ייצוגיות בארה"ב מאשימות אותו באיסוף נתונים לא חוקיים ובאבטחת תשלום רשלנית
עלי אקספרס, שיין וטמו רושמים בינואר גידול משמעותי בפעילות בקרב צרכנים מישראל • מגמת העלייה הכוללת ברכישות נמשכת זה החודש השני, עם עלייה של 15% בסך העסקאות לעומת דצמבר • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ
לאחר שבתחילת המלחמה נרשמה ירידה בהזמנות הישראלים מאתרים בינלאומיים, בדצמבר נרשמת עלייה משמעותית ברכישות • מי שמשלם את המחיר הם האתרים המקומיים, ובעיקר טרמינל X, נספרסו ודלתא • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ
באתרי האיקומרס הסיניים מורגשים מאמצי שיווק מחודשים לישראלים, לאחר צמצום הפעילות ב-7 באוקטובר • בכיר בדואר ישראל אומר שהפרסום והמבצעים כמעט נעלמו לא בגלל תמיכה בחמאס, אלא מחשש להיתקע עם סחורה במחסנים בגלל היעדר טיסות. עכשיו זה השתנה • סין בחרה צד במלחמה, פרויקט מיוחד
השפעות המלחמה על הגעת משלוחים מחו"ל הובילו לירידה משמעותית בהזמנות, בעיקר מהאתרים הבינלאומיים, עוד טרום מתקפות החות'ים על ספינות בים האדום • המרוויחים הגדולים: המותגים הישראלים, שרושמים התחזקות • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים
לפי CNBC, השווי האחרון בו הוערכה קמעונאית האונליין הסינית עמד על 66 מיליארד דולר • בדיווח הוזכר כי לצד ההתרחבות המהירה של החברה ברחבי העולם, עלו נגד החברה האשמות על כך ששרשרת האספקה שלה כוללת עובדים בכפייה
מצב-הרוח הלאומי הירוד, מספר מגויסים גדול בעקבות המלחמה וקשיים בשרשרת האספקה הגדילו באוקטובר את כוחם של רוב האתרים הישראלים על חשבון הבינלאומיים • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ
ראש השנה בפתח, אבל בכמות ההזמנות באונליין נרשם באוגוסט קיטון של 6% לעומת יולי ושל 5% לעומת אוגוסט אשתקד - כך עולה ממדד גלובס ושופ אנליטיקס • גם לפי נתוני שב"א, הבוחנים את ההוצאה הכספית בכרטיסי אשראי, נרשמה ירידה • בין הסיבות: יוקר המחיה והחופש הגדול
בחודש יוני נרשם גידול שני ברציפות בכמות ההזמנות בדיגיטל, מה שעשוי להצביע על כך שעליות המחירים עדיין לא מתבטאות בשינויים בהתנהגות הצרכנית • מרבית הרכישות הן באתרי תיירות ואופנה, ונרשם ביקוש גבוה להטבות בבתי קולנוע • דירוג אתרי האונליין המצליחים
בחודש מאי נרשם גידול של 3% בכמות ההזמנות בדיגיטל לעומת אפריל • הזמנה ממוצעת בעלי אקספרס, האתר הפופולרי ביותר בקרב ישראלים, עומדת על 49 שקל • לשם השוואה, ב־KSP מדובר בכ־400 שקל, באמזון - כ־200 שקל • הדירוג החודשי של אתרי האונליין בארץ
שנת 2023 נפתחה עם גידול של כ־20% בכמות ההזמנות באונליין, וזאת לעומת הירידות שנרשמו בדצמבר • ענף התיירות בולט בזכות מבצעים ומחירים מוזלים, וכך גם דלתא, שנמצאת במגעים לרכישת גולף • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ
יחסי הכוחות בין האופליין לאונליין התעצבו מחדש בשנת 2022, בעקבות השפעות הקורונה - במיוחד בקטגוריות כמו מזון ממסעדות, משלוחי סופרמרקט ואופנה • אחרי נובמבר מרובה המבצעים, בדצמבר חלה ירידה של 35% ברכישות • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ
הענקית הסינית שיין שוברת שיאי מכירות וביקושים ב־2022 ומקבעת את מעמדה כמותג הבינלאומי המוביל באופנה המהירה • לפי דוח חדש של כלכלני בנק אוף אמריקה, היא מהווה את האיום הגדול ביותר על שחקניות האופנה בקמעונאות המקוונת
חודש הקניות הסתכם בגידול של כ-40% במספר ההזמנות באתרים המובילים לעומת אוקטובר • אתרי המרקטפלייס, המרכזים מוצרים מקטגוריות רבות, נמצאים במגמת התחזקות • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בישראל
אתרים המציעים חופשות בחו"ל ומוצרים נלווים לנוסעים רושמים החודש גידול במספר ההזמנות • גם חברות האופנה המקומיות והבינלאומיות רושמות עלייה במכירות, לרגל ההצטיידות לעונת החורף • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ
האתרים שמציעים מגוון רחב של מוצרים רושמים עלייה במכירות, בעוד אתרי רשתות האופנה שמפעילות סניפים פיזיים נמצאים בירידה • ebay רושם את הזינוק המשמעותי ביותר, עם גידול של כ־65% במספר ההזמנות • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ
עלי אקספרסTEMUWoltאמזוןבוקינגמועדוני צרכנותמסחר מקווןקניות באינטרנטשופ אנליטיקסשופרסל