חיזוק לקבוצת עזריאלי: אבי אטיאס מונה לתפקיד סגן נשיא הקבוצה

אטיאס שימש מנכ"ל נכסים ובנין ב-18 השנים האחרונות * ישמש כאחראי לפיתוח עסקי וכחבר הנהלה בכירה

אבי אטיאס לשעבר יו"ר מועצת המנהלים ומנכ"ל של חברת נכסים ובנין , מקבוצת אי.די.בי, מונה בימים אלו לסגן נשיא קבוצת עזריאלי, מנחם עינן. אטיאס ישמש כאחראי על פיתוח העסקי של קנית השקעות וכן יכהן כחבר הנהלה בכירה. אטיאס יעסוק בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל.

אטיאס (58) שירת את נכסים ובניין משך 27 שנים, מהן 18 כמנכ"ל (בחלק מהתקופה גם כיו"ר). פרישתו, העריכו גורמים בשוק ההון, נבעה מרצונו של בעל השליטה החדש באי.די.בי, נוחי דנקנר, לפרק "אוטונומיות" שפעלו במסגרת הקונצרן, דוגמת זו שבנה לעצמו אטיאס.

אטיאס החל את דרכו בנכסים ובנין כמשנה של היו"ר דב תדמור. תדמור עזב את נכסים ובנין לטובת דיסקונט השקעות וכך פינה לאטיאס את כסא היו"ר. אטיאס הביא את נכסים ובנין להישגים רבים.

נכון לסוף 2004 החזיקה נכסים ובניין, בעיקר באמצעות החברות-הבנות (גב ים, נכסי הדרים ישפרו ועוד) 881 אלף מ"ר שטחים מניבים המושכרים בתפוסה של 92%. בתחום הבנייה למגורים יש בבעלות החברה ובנותיה (נוה-גד ואחרות) זכויות בנייה מאושרות לבניית 3,605 יח"ד, מתוכן 1,172 יח"ד נמצאות בהליכי בנייה שונים.

בתחילת חודש יולי 2004, הופקעו מידי אטיאס, בזה אחר זה, תפקידי היו"ר (לטובת רפי ביסקר) והמנכ"ל (סגי איתן). הזזת המנכ"ל הוותיק גבתה מנכסים ובניין הפרשה שמוערכת בכ-3 מיליון שקל - מצנח זהב שהתווסף לתנאי הפרישה של אטיאס.

בשנת 2004 עמדה עלות שכרו של אטיאס בנכסים ובניין על כ-2 מיליון שקל (כולל בונוס של 609 אלף שקל).

אטיאס מהווה חיזוק משמעותי לקבוצת עזריאלי, המרמז על כיוון פעילותה בשנים הקרובות, להרחבת פורטפוליו הנכסים המניבים בארץ ובחו"ל.