הרייטינג של דקת השיא ששודרה אמש (א') בתוכנית הגמר של סוף הדרך 2 עמד על 29.6%.
תוכנית הגמר שודרה בשני חלקים: החלק הראשון, ששודר משעה 20:58 ועד 21:35, רשם ממוצע רייטינג של 22%; ואילו החלק השני, שהסתיים בשעה 22:20, רשם רייטינג ממוצע של 27.4%.
"ברייק הזהב", ששודר לפני הכרזת הזוכים, רשם רייטינג של 29%. הברייק נקנה על-ידי חברת המדיה יונייטד עבור ישראכרט, ששילמה עבורו כ-90 אלף שקל.
ברשת צפו מראש רייטינג גבוה, ולכן גבו פרמיה של 10% על הפרסומות ששודרו במהלך התוכנית. בתוכנית שודרו כ-50 קמפיינים, מתוכם עשרה קמפיינים חדשים לגמרי שעלו רק אתמול לאוויר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.