"סוף הדרך": רייטינג של 29.6% בשיא

ברשת צפו מראש רייטינג גבוה, ולכן גבו פרמיה של 10% על הפרסומות ששודרו במהלך התוכנית

הרייטינג של דקת השיא ששודרה אמש (א') בתוכנית הגמר של סוף הדרך 2 עמד על 29.6%.

תוכנית הגמר שודרה בשני חלקים: החלק הראשון, ששודר משעה 20:58 ועד 21:35, רשם ממוצע רייטינג של 22%; ואילו החלק השני, שהסתיים בשעה 22:20, רשם רייטינג ממוצע של 27.4%.

"ברייק הזהב", ששודר לפני הכרזת הזוכים, רשם רייטינג של 29%. הברייק נקנה על-ידי חברת המדיה יונייטד עבור ישראכרט, ששילמה עבורו כ-90 אלף שקל.

ברשת צפו מראש רייטינג גבוה, ולכן גבו פרמיה של 10% על הפרסומות ששודרו במהלך התוכנית. בתוכנית שודרו כ-50 קמפיינים, מתוכם עשרה קמפיינים חדשים לגמרי שעלו רק אתמול לאוויר.