קרדן אן וי רשמה רווח של 96 מיליון שקל במחצית הראשונה

מגזר השירותים הפיננסיים תרם רווח של כ-9 מ' ד' בחציון * מגזר הנדל"ן המיוחס ל-GTC Poland הניב רווח של 4.3 מ' ד' * איתן רכטר;" אנו בוחרים להשקיע חזרה את הרווחים, המזומנים מההנפקה"

קבוצת קרדן אן וי פרסמה ב-31 באוגוסט 2005, את תוצאותיה לרבעון השני וכן על תוצאות החציון הראשון.

בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח של כ-62 מיליון שקל לרבעון וכ-96 מיליון שקל לחציון תוך שהיא נהנית מרווחיות של כל שלושת מגזרי הפעילות הבינלאומית שלה וכן מרווחיות מפעילותה של קרדן ישראל.

מגזר השירותים הפיננסיים תרם את הרווח הגבוה ביותר עם רווח של כ-9 מיליון דולר בחציון שנבע בעיקר מהשלמת עסקה בה השקיעה Englefield Capital LP כ-40 מיליון דולר בחברת TBIH, המרכזת את פעילות הביטוח, הפנסיה והפיננסים של קרדן במזרח אירופה.

נזכיר כי TBIH דיווחה על מספר עסקאות גדולות נוספות ובהן מכירת אחזקותיה בחברת הביטוח ברומניה ומכירת אחזקותיה בקרן הפנסיה בסלובקיה.

הרווחים שינבעו לקרדן אן וי עם השלמתן של עסקאות אלו מוערכים בסך של כ-37 מיליון דולר וצפויים להיכלל בתוצאות החציון השני יחד עם 22 מיליון דולר שיכללו כבר בתוצאות הרבעון השלישי, השנה.

מגזר הנדל"ן המיוחס ל-GTC Poland אשר מרכזת פרוייקטים בהיקף של כ-240,000 מ"ר שהושלמו עד כה, הניב רווח של 4.3 מיליון דולר ברבעון השני של השנה.

במגזר התשתיות המשיכה תה"ל אף היא להציג גידול ברווחיות וסיימה את הרבעון הנוכחי עם רווח של כ-800 אלף דולר מול רווח של כ 500 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד.

ברבעון האחרון השלימה הקבוצה בהצלחה הנפקה של חברת קרדן ישראל שלוותה בהצעת רכש למניות קרדן נדל"ן וגיוס של כ 200 מיליון שקל בקרדן ישראל במניות ואג"ח להמרה.

בעקבות ההנפקה, שהניבה לקרדן אן וי רווח בסך של כ-4 מיליון דולר ירדה אחזקתה של קרדן אן וי בקרדן ישראל לכ-80%.

קרדן ישראל, הפעילה בישראל במגזרי הרכב ומוצרי הצריכה, התקשורת והטכנולוגיות והנדל"ן הציגה בחציון רווח של כ-19 מיליון שקל.

איתן רכטר מנכל קרדן ישראל ציין עם מסירת הדו"חות כי "במסגרת מדיניות זו של יצירת הערך אנו בוחרים להשקיע חזרה את הכספים והרווחים מתחום הפיננסים והנדל"ן בנוסף למזומנים העומדים לרשותנו הודות להנפקה שביצענו בקרדן ישראל לפני כחודשיים".