ריטליקס השלימה התקנת 60 קופות בקו הקופות הגדול ביותר בישראל בחצי חינם ברשל"צ

הסניף המתוכנן יכלול את מספר הקופות הגדול ביותר במרכול בישראל * הן עמדות קופה כללית ועוד 15 קופות לירקות ופירות

חברת התוכנה ריטליקס הודיעה היום כי השלימה התקנת 60 קופות של החברה בקו הקופות הגדול ביותר בישראל עד כה - זהו קו הקופות המוקם בסניף החדש של הרשת הפרטית חצי חינם, באיזור התעשייה בראשון לציון, בסמוך לבית "גלובס".

מהודעת ריטליקס נגלים מספר פרטים על המרכול הגדול ביותר שיפתח בקרוב בישראל: הסופרמרקט הגדול בארץ יהיה הסניף החמישי של חצי חינם. הוא נמצא על סף פתיחה וממוקם ברחוב לח"י 16 באזור התעשייה החדש של רשל"צ.

מתוך 60 עמדות קופה שהתקנתן הושלמה, 45 הן עמדות קופה כללית ועוד 15 קופות לירקות ופירות. כן מותקנות בסופרמרקט הענק שתי קופות למכירת קפה ומזון מהיר ו-30 משקלי מעדנייה, המחוברים למערכת המשרד האחורי של ריטליקס, בה מנוהלים המחירים והמבצעים ברשת.

בחנות זו אף יותקנו עמדות מידע בשירות עצמי (המכונות "קיוסקים"), שיאפשרו לקונים לוודא מחירים של כל מוצר, או לברר פרטים נוספים על המוצרים הנמכרים בחנות, כולל מבצעים.

הסופרמרקט הגדול בארץ משתרע על שתי קומות, אך כדי לחסוך טרחת לקוחות עם עגלות קנייה כבדות, יפעל מסוע ממונע שיעלה ויוריד את הלקוחות עם עגלות הקנייה, מקומת החניה התת-קרקעית, לקומת הכניסה ולקומה השנייה, ללא צורך לדחוף את העגלה.

מנהל הכספים של חצי חינם, חיים לונגין, ציין כי "סניפי חצי חינם מאופיינים בתנועה ערה של קונים בכל שעות היום ובכל ימות השבוע, וקופות ריטליקס הן פתרון יציב ומהימן שמאפשר לנו לתת שירות איכותי, אמין ומהיר לאלפי לקוחות ביום בכל אחד מהסניפים".

מנהל המכירות הארצי של ריטליקס, דרור קלוש, אמר כי "חצי חינם הפכה לאחת הרשתות הבולטות בישראל בשנים האחרונות. מהיכרותי עם רשתות מזון בעולם, אני יכול לומר שהסניף החדש של חצי חינם עומד בכבוד בסטנדרטים של קמעונאי מזון בינלאומיים".