יעקב שחר עולה לירושלים

רשת האופנה הספרדית זארה ממשיכה במסע הכיבוש שלה בישראל ופתחה את החנות ה-14 בארץ בקניון גבעתיים * דל ישראל שלחה חמישה מנהלי מכירות מצטיינים לשלושה ימים באירלנד * יעקב שחר אירח אנשי עסקים חרדים וכמה מאות חסידים בירושלים וסיפר על תרומה לאוניברסיטת בר אילן

שחר מוכר

* יעקב שחר אמנם נותן חסות למכבי חיפה, אבל הוא לא שוכח את ירושלים הבירה. שחר, נשיא מאיר חברה למכוניות, יבואנית הונדה, וולוו ויגואר, הגיע לאירוע שארגנה החברה באולם התצוגה של הונדה בעיר הקודש. לאירוע הוזמנו אנשי עסקים חרדים, ושחר אירח באולם התצוגה גם כמה מאות חסידים. גם סגן שר התחבורה, הרב שמואל הלפרט, הגיע למקום וקרא לשחר לפעול למען מניעת תאונות דרכים.

שחר לא נשאר חייב והזכיר לסגן השר שלא מכבר השלימה חברת הפניקס, המוחזקת אף היא בידי מאיר חברה למכוניות, תרומה לאוניברסיטת בר-אילן בהיקף של 1.5 מיליון דולר, המיועדים לפתיחת פקולטה שתעסוק בלימודי בטיחות בדרכים ומניעת תאונות.

ביבר מצ'פר

* חברת דל ישראל, בראשות המנכ"ל רענן ביבר, שלחה חמישה מנהלי מכירות מצטיינים לשלושה ימים באירלנד. המנהלים סיירו, בין השאר, במפעלי דל הממוקמים בלימריק. כמו כל טיול מאורגן היו גם מלווים, בראשם מנהל השיווק של החברה, שלומי קוארטלר. גם דורית סונר מאותה מחלקה הצטרפה, וכן השותפים במשרד הפרסום ברוקנר-נטע, אחד ממשרדי הפרסום המייצגים את החברה בארץ.

המשלחת נפגשה עם נציגים בכירים של המפעל, ולמדה על שרשרת האספקה ומפות הדרכים של דל. חברי המשלחת למדו גם איך לחסוך בזמנים ולהרכיב מחשב שולחני בשבע דקות בלבד. בסיום הסיור במפעל הסבו המשתתפים לשולחן בלי מחשב, לארוחה חגיגית.

קידר משיק

* רשת האופנה הספרדית זארה פתחה את החנות ה-14 בישראל בקניון גבעתיים, בהשקעה כוללת של מיליון דולר. ראש עיריית גבעתיים, אפי שטנצלר, אמר בטקס הפתיחה כי הוא בטוח שהחנות החדשה תהפוך לספינת הדגל של הרשת. גזרו את הסרט: יו"ר דירקטוריון זארה, ג'וי שוובל; מנכ"ל זארה ישראל, אלי קידר; מנכ"ל אפריקה ישראל, פיני כהן; ראש עיריית גבעתיים, אפי שטנצלר וסמנכ"ל שיכון ובינוי (מנהלת הקניון), יגאל גל.