אבי סולומון ימונה לעורך הראשי של מקומוני רשת שוקן

שימש כעורך המקומונים הצפוניים "כלבו" ו"הד הקריות" * אורי שלתיאל, עורך המקומון הירושלמי "כל העיר", ימונה לעורך "העיר" במקום יוסי קליין שהתפטר

שינויים נוספים בקבוצת שוקן: אבי סולמון, עורך המקומונים הצפוניים "כלבו" ו"הד הקריות", ימונה לעורך הראשי של מקומוני רשת שוקן, ויהיה אחראי על כ-14 מקומוני הרשת. כך נודע ל"גלובס". עוד נודע, כי אורי שלתיאל, עורך המקומון הירושלמי "כל העיר" ימונה לעורך "העיר" במקומו של יוסי קליין שהתפטר מתפקידו לפני מספר ימים, לאחר כחצי שנה בלבד בתפקיד.

כפי שפורסם אתמול (ד') ב"גלובס", קליין ששימש בעבר כעורך הראשון של "חדשות", התפטר מתפקידו, ככל הנראה כחלק מהמהלכים הצפויים ברשת המקומונים של שוקן.

קליין החליף את איתן מרקוביץ שהתפטר מתפקידו לפני כחצי שנה, לאחר שמונה חודשים בלבד בתפקיד. מינויו של סולמון שצפוי להתחיל את תפקידו החדש כבר בימים הקרובים אמור להביא לחיסכון בעלויות, האחדת תכנים בין המקומונים השונים וברשת שוקן מאמינים כי יביא לשיפור המוצרים.

לפני כחצי שנה התקבלה בקבוצת "הארץ" החלטה, לפיה המקומון "העיר" יופץ בימי שישי (במקום יום חמישי) בחינם, ויכלול את "לוח העיר" שעד אז הופץ כמוסף נפרד. עד אותם ימים המקומון ניתן חינם למנויי "הארץ", ואלה שלא נמנו על מינויי העיתון יכלו לרכוש אותו בנפרד. עתה הוחלט לעצב מחדש את "העיר", דבר שייעשה על ידי המעצבים רונן מזרחי ונעם תמרי.

השינויים שהתרחשו בחודשים האחרונים ב"העיר" היו חלק משינויים שחלים בכל רשת שוקן, ובהם גם איחודן של מערכות "כלבו" ו"הד הקריות" - מהלך שגרר עימו לא מעט קיצוצים, ובהם גם פיטורי עובדים. גם "הלוח הבטוח", המקבילה הצפונית של לוח "העיר", אוחד לתוך המקומונים, לאחר שקודם לכן "כלבו", "הד הקריות" ו"הלוח הצפוני" היו שלוש מערכות נפרדות.

על מהלכי הקיצוצים והשינויים ברשת שוקן אחראי ישראל גולדשטיין, שמונה לפני מספר חודשים למנכ"ל הרשת, והחליף בתפקיד את אודי פרידמן, שסיים את תפקידו לאחר שנה בלבד בתפקיד המנכ"ל. גולדשטיין שימש עד אז כמנכ"ל הלוחות של רשת שוקן, תפקיד אותו הוא מבצע גם היום במקביל.

סלומון ייכנס לתפקידו החדש בתחילת שנת 2006. לתפקיד עורך כלבו והד הקריות, במקומו של סלומון ימונה סגן העורך הנוכחי של העיתון רולי קירשטיין. לדברי גולדשטיין "מינויו של עורך ראשי אחד לכלל המקומונים, יאפשר מיצוי מיטבי של כלל הכוחות בארגון ויקנה לעורכי המקומונים כלים טובים יותר לשימוש במכלול התכנים של הרשת, כחלק משימוש בסל התכנים הרחב ובמגוון היכולות של רשת שוקן. ברצוני לאחל הצלחה לאבי סולומון".

בעניין מינויו של עורך "העיר" במקום קליין אמר גולדשטיין, כי "בימים אלה, אנו בוחנים מספר אפשרויות לתפקיד עורך העיר, אשר יאוייש כבר במהלך השבועות הקרובים".