שלמה שרף פורש מתפקידו כמנכ"ל אלקטרה לאחר 30 שנות פעילות בחברה

ימשיך לכהן כמנכ"ל אלקטרה נדל"ן * איתמר דויטשר יחליפו בתפקיד כמנכ"ל אלקטרה

חברת אלקטרה הודיעה היום כי שלמה שרף, מנכ"ל חברת אלקטרה, פורש מתפקידו. שרף ימשיך לכהן כמנכ"ל אלקטרה נדל"ן ובמקביל ימונה כסגן יו"ר הדירקטוריון של החברה. איתמר דויטשר, המנכ"ל הפורש של דניה סיבוס, ימונה למנכ"ל אלקטרה. החברה נמצאת בשליטת אלקו החזקות .

שלמה שרף כיהן בתפקידי ניהול שונים בקבוצת אלקטרה, מתוכן 15 שנה בתפקד מנכ"ל אלקטרה. שרף ימונה כמנכ"ל אלקטרה נדל"ן שהפכה באוגוסט האחרון לחברה ציבורית.

את מקומו של שלמה שרף כמנכ"ל אלקטרה יתפוס איתמר דויטשר, המנכ"ל הפורש של חברת דניה סיבוס, מקבוצת אפריקה ישראל. דויטשר (42) כיהן ב-9 השנים האחרונות כמנכ"ל דניה סיבוס. דויטשר, יחל לכהן בתפקיד מנכ"ל אלקטרה ביום ראשון הבא, ה-15 בינואר 2006.

בהודעת החברה נמסר כי דויטשר יטפל בתחומי הפעילות המסורתיים של אלקטרה הם אלקטרו-מכניקה, מעליות, מיזוג אויר, מערכות חשמל, דרגנועים ועוד. וכן יוביל את החברה לפיתוח תחומי פעילות חדשים.

שלמה שרף התייחס, ואמר, "אלקטרה נדל"ן, אותה הובלתי מאז היווסדה, הפכה בשנה האחרונה לחברה ציבורית, שמניותיה נסחרות כיום ברשימת תל-אביב 100, ושקצב הצמיחה שלה מהיר ומאתגר".

אלקטרה הציגה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2005 רווח נקי של 89.1 מיליון שקל, לעומת כ-56.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2004. לחברה צבר הזמנות בסך של כ-1.8 מיליארד שקל בתחומי פעילותה המסורתיים.

אלקטרה נדל"ן סיימה את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2005 עם הכנסות בסך של כ-179 מיליון שקל ועם רווח נקי של כ-52.6 מיליון שקל החברה השלימה באוגוסט האחרון הנפקת מניות ואג"חים בהיקף של כ-370 מיליון שקל בבורסה בתל-אביב.