תים משלימה פרויקט בהיקף של 20 מיליון שקל במשרד השיקום

במשרד השיקום מוטמעת בימים אלה מערכת הנועדה למחשב את תהליכי העבודה

חברת תים מחשבים ומערכות הודיעה היום כי סיימה פרויקט רחב היקף באגף השיקום במשרד הביטחון, המופקד על הטיפול בנכי צה"ל ובמשפחות השכולות. הפרויקט נעשה בשיתוף החברות יעל תוכנה ומקיט מערכות. היקף הפרויקט מוערך בכ-20 מיליון שקל.

המערכת כוללת מחשוב של תהליכי העבודה והטיפול בזכאים באגף השיקום ובמסגרתה פותחו מודולים המטפלים בבקשות השירות של הזכאים, התקשרויות מול ספקים, ניהול סבב חתימות, סריקת מסמכים ועוד. תהליך הפיתוח וההטמעה נעשה בשיתוף אגף השיקום ואגף מל"ן במשרד הביטחון.

המערכת הזו תוכל לספק בדיקת זכאות ממוחשבת של מגישי הבקשות לפי כללים שנקבעו בהוראות אגף השיקום, כמו כן במערכת הוקם מודול הנועד לפשט את הליך החתימה של גורמים מאשרים שונים.

בנוסף המערכת מאפשרת להעביר את תיוק המסמכים באופן דיגיטלי. חברת יעל פתחה מערכת עבור המוקד הטלפוני, המשרת את כלל זכאי אגף השיקום ומהווה שיפור ברמת השירות והזמינות של אגף השיקום.

הפרויקט כולל אפיון, פיתוח והטמעה ולאחריהם חמש שנות אחזקה ותפעול, במהלכן יספקו החברות לאגף השיקום, שירותי תחזוקה ותמיכה.

עופר בן דוד, מנהל הפרויקט בתים מחשבים ומערכות, "בפרויקט זה ישנה הטמעה של מערכות ממוחשבות מתקדמות בלשכות השיקום, על מנת לספק לאגף סביבה ממוחשבת, הנותנת מענה מתקדם לצרכיו.

עמי הרינג, סגן בכיר ליישומים-אגף מל"ן משהב"ט, "אגף השיקום מופקד על הטיפול במשפחות השכולות ובנכי צה"ל, במטרה להביע את הוקרת האומה לאלה ששילמו מחיר כבד בשליחותה. אגף השיקום פועל במגוון דרכים לטובת הזכאים ומעניק שירותים הכולל שירותים רפואיים, חברתיים ופסיכולוגיים, רווחה והטבות, שירותי תגמולים, תעסוקה ופעולות להנצחת החייל. פרויקט מחשוב מורכב וייחודי זה, מבוצע על ידי אגף מל"ן במשרד הביטחון במטרה להביא את לשכות השיקום למיצוי מקסימלי של יכולותיהן בטיפול ברווחת אוכלוסיית הזכאים".