שחר וצבילינגר מעלים את הצעת הרכש למפעיל ב-5%: מציעים 5.39 שקל למניה

מחזיקים בכ-90% מהחברה ומעוניינים למחוק אותה מהמסחר בבורסה * מועד הקיבול להצעה נידחה ל-18 בחודש

יוסף צבילינגר ויעקב שחר ממשיכים במאמציהם מנסים למחוק את חברת המפעיל מרישום ומסחר בבורסה. היום העלו שני בעלי האחזקה בחברה את הצעת הרכש שלהם ב-5% ל-5.39 שקל למניה.

כמו כן נדחה מועד הקיבול של ההצעה ל-18 בחודש. מועד הקיבול הקודם נקבע ל-15 בינואר.

צבילינגר ושחר מחזיקים בכ-90% ממניות החברה, כאשר צבילינגר מחזיק 67.51% ושחר מחזיק 22.49%.מחיר הרכש החדש ידרוש מהשניים להעביר 4.9 מיליון לבעלי המניות הציבוריים, והוא מייצג שווי חברה של 49.2 מיליון שקל.

הצעת הרכש הראשונה, שהוגשה ב-1 לינואר, שיקפה דיסקאונט של 25% למחיר המניה כפי שנסחרה במועד זה. אולם מאז עלה מחיר המניה וכעת הצעת הרכש המשופרת משקפת דיסקאונט זעום של 0.1% למחיר המנייה כפי שנסגר אתמול.

מטרת צבילינגר ושחר היא להגיע לרכישתם של לפחות 5% ממניות החברה, במקרה שכזה יוכלו לבצע מכירה כפויה של שאר המניות במחיר האמור. במידה והצעת הרכש תצלח, צבילינגר ושחר יחזיקו ב-100% ממניות החברה והיא תמחק מהמסחר.

צבילינגר אז יחזיק בכ-75% ממניות החברה ואילו שחר יחזיק בכ-25% ממניות החברה. יעקב שחר קנה את חלקו של אוריאל צבילינגר במאי 2005 ובכך סיים את הסיכסוך המתמשך בין האחים אוריאל צבילינגר ליוסף צבילינגר, חותנו של יעקב שחר.

חברת המפעיל סובלת בשנתיים האחרונות מתחרות קשה בענף הצילום וההעתקת המסמכים, ומציגה הפסדים בדו"חות הכספיים שלה. החברה עוסקת במכירה והשכרה של ציוד קצה משרדי, מכונות צילום, מחשבים ומדפסות.