אנגל משאבים מקבלת את התמורה עבור קניון אורות - 91 מיליון שקל

לאנגל משאבים תרשום רווח הון של כ-32 מיליון שקל * אנגל אירופה רווח הון של כ-27 מיליון שקל * לגנא תרשום רווח של כ-20 מיליון שקל

לגנא הולדינגס , בשליטת אנגל יעקב, הודיעה היום כי השלימה את מכירת מלוא אחזקותיה בקניון אורות שבאור עקיבא לחברת עוגן נדל"ן ולחברת אמות השקעות תמורת 91 מיליון שקל.

קניון אורות שהוקם בין השנים 1993-1995 ע"י היזם יעקב אנגל, כולל 11 אלף מ"ר עיקרי ועוד כ-5,000 מ"ר של שטחי שירות ושטחי חנייה לא מקורים. הקניון חולש על שטח של 20 דונם, ונכון להיום הינו מושכר במלואו.

לחברה נותרה הלוואה של 25 מיליון שקל על הנכס כך שנוצר לה עודף תזרימי על 66 מיליון שקל.

מחברת אנגל נמסר בהודעתה הראשונה, כי בעבר נמכרו כ-700 מ"ר מהקניון לגורמים פרטיים וכעת החליטה החברה לממש את יתרת אחזקותיה.

העסקה תניב לאנגל משאבים , רווח הון של כ-32 מיליון שקל לפני מס, החברה האם אנגל אירופה תרשום כתוצאה מהעסקה רווח הון של כ-27 מיליון שקל לפני מס וללגנא, חברת האם של אנגל אירופה , יירשם רווח של כ-20 מיליון שקל, לפני מס.

המימוש הנוכחי מצטרף למימוש נוסף, עליו דיווחה החברה לפני כשלושה שבועות, במסגרתו נמכרו 4 נכסים מניבים בקנדה על ידי אנגל אירופה ומשקיעים נוספים תמורת כ-300 מיליון שקל. העיסקה בקנדה הניבה לאנגל אירופה רווח הון של כ-34.5 מיליון.