טסנת תבקש את אישור בית המשפט לחלוקת דיבידנד חריג על סך 10 מיליון שקל

בתשעת החודשים הראשונים של השנה רשמה טסנת רווח תפעולי של כ-3.9 מיליון שקל ורווח נקי בסך של כ-3 מיליון שקל.

טסנת , חברה עוסקת במתן פתרונות בהבטחת איכות ובתחום בדיקות תוכנה, הודיעה היום כי תבקש את אישור בית המשפט לחלק דיבינדנד חריג, שאינו עומד במבחן הרווח, בסך 10 מיליון שקל.

דירקטוריון חברת טסנת אישר היום את הגשת הבקשה לבית המשפט. סכום הדיווידנד המדוייק שיחולק יקבע על ידי הדירקטוריון. במקביל, בכוונת טסנת לנצל את המזומנים שיוותרו בקופתה לביצוע מיזוגים ורכישות של חברות בישראל ובחו"ל.

טסנת מחלקת מדי שנה כ-90% מרווחיה וסך הכל חילקה כ-15 מיליון שקל במהלך 6 שנותיה כחברה ציבורית. אשתקד חילקה החברה 3.75 מיליון שקל מתוך רווח נקי של 3.9 מיליון שקל, מהווה כ-96% מרווחי החברה.

בדצמבר האחרון הודיעה החברה על תכנית רכישה עצמית (Buy Back) של מניותיה בסכום של עד 1.5 מיליון שקל בשנה הקרובה. הנהלת טסנת, בראשות המנכ"ל גידי קמחי, הוסמכה לבצע את הרכישות מעת לעת, על פי הנסיבות בשוק המניות. מסגרת המניות הנ"ל מהווה עד 2.5% ממניות החברה.

בתשעת החודשים הראשונים של השנה רשמה טסנת רווח תפעולי של כ-3.9 מיליון שקל ורווח נקי בסך של כ-3 מיליון שקל. הכנסות החברה בתקופה זו צמחו בכ-7% לרמה של 61.2 מיליון שקל, לעומת כ-57.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

בקופתה של החברה ישנם כיום כ-32.8 מיליון שקל, לחברה אין כלל התחייבויות לבנקים.