אלטמן מעלה קמפיין חדש למותג "מגה גלופלקס" לחיזוק הפרקים

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שטל, עולה בטלוויזיה, ברדיו ובשלטי חוצות, תחת הסיסמה "מגה גלופלקס לפרקים - כי לגוף אין חלקי חילוף"

חברת טעם טבע - אלטמן יוצאת בקמפיין חדש למותג "מגה גלופלקס" בכיכובם של הרקדנית רנה שינפלד והשחקן ישראל גוריון, שיעידו על חשיבות מגה גלופלקס בשמירה על בריאות הפרקים ומניעת שחיקתם.

הקמפיין תחת הסיסמה "מגה גלופלקס לפרקים - כי לגוף אין חלקי חילוף" עולה בטלוויזיה, ברדיו ועל גבי שלטי חוצות.

תקציב הפרסום השנתי של "מגה גלופלקס" עומד על מיליון דולר. הקמפיין הנוכחי הופק באמצעות משרד הפרסום שטל מקבוצת שלמור-אבנון-עמיחי.