חברת לוקסאוטיקה ישראל החלה לשווק בימים אלה בישראל את מותגי משקפי הראייה ומשקפי השמש של דולצ'ה וגבאנה והקו הצעיר D&G ומציגה לראשונה את הדגמים החדשים לקיץ 2006. במהלך הקיץ הקרוב תשקיע החברה 500 אלף דולר בפרסום המותגים ורסאצ'ה, ריי באן וווג, דרך הצבת שילוט חוצות ב-32 מוקדים באזור גוש דן ובמודעות בעיתונות הנשים המובילה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.