הנהלת קניון הנגב בבאר שבע, מקבוצת עזריאלי, מדווחת, כי בחודש האחרון השכירה 820 מ"ר של שטחי מסחר, לרשתות אופנה, הנעלה ואיפור, בדמי שכירות ממוצעים של כ-80 דולר למ"ר.
בין העסקאות: איל מקייאג', חברת איפור, שכרה אולם של 200 מ"ר ופתחה מכללה לקורסים והכשרות בנושא איפור. במקביל, החברה שכרה חנות של 60 מ"ר למכירת מוצרי איפור; DIVA, רשת אביזרי אופנה מקבוצת קסטרו, שכרה 40 מ"ר; בלו בירד, רשת אופנת גלישה מקבוצת לי קופר, שכרה 80 מ"ר; לה סנזה, רשת קנדית להלבשה תחתונה, שכרה 200 מ"ר. זו החנות השלישית שנפתחת בקבוצה, אחרי קניון ירושלים וקניון עזריאלי בתל אביב; רשת נעלי מרקו שכרה שטח של 120 מ"ר; ורשת טיטאניום, המתמחה בתחום שעוני ותכשיטי יוקרה, פתחה דוכן לשעונים ותכשיטים; רשת צומת ספרים שכרה 120 מ"ר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.