סנדרה רינגלר תוביל את הקמפיין של המותג DOMUS מבית אביזר סנטר - וילונות מעוצבים וטקסטיל לבית.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום סיון אינהאוס, יעלה בהשקעה של כמיליון וחצי שקל, תחת הסיסמה: "מרגישים שזה בית".
הקמפיין יתמקד בעיקר בעיתונות הכתובה וכן בפנייה ישירה לאדריכלים ומעצבים באמצעות קטלוג בכיכובה של רינגלר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.