סנדרה רינגלר תוביל את קמפיין מותג הוילונות DOMUS

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום סיון אינהאוס, יעלה בהשקעה של מיליון וחצי שקל ויכלול עיתונות וקטלוג, תחת הסיסמה "מרגישים שזה בית"

סנדרה רינגלר תוביל את הקמפיין של המותג DOMUS מבית אביזר סנטר - וילונות מעוצבים וטקסטיל לבית.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום סיון אינהאוס, יעלה בהשקעה של כמיליון וחצי שקל, תחת הסיסמה: "מרגישים שזה בית".

הקמפיין יתמקד בעיקר בעיתונות הכתובה וכן בפנייה ישירה לאדריכלים ומעצבים באמצעות קטלוג בכיכובה של רינגלר.