קניון חולון השכיר במהלך החודשיים האחרונים 1,465 מ"ר לרשתות מובילות ול"מדינת הילדים", בדמי שכירות ממוצעים של 70 דולר למ"ר לחודש. בין הרשתות ניתן למנות את בלו בירד, רשת הגלישה החדשה של לי קופר, ששכרה חנות של כ-50 מ"ר; דיווה, רשת התכשיטים החדשה מבית קסטרו, ששכרה 40 מ"ר; וומן אונלי, רשת ההלבשה התחתונה במידות גדולות, ששכרה 70 מ"ר; 17 סטריט, המחזיקה את אופנת פיוטה, מדנס ומיס לולה, ששכרה 60 מ"ר; בנק המזרחי ששכר 165 מ"ר; קפה ג'ו, ששכר 80 מ"ר כולל מרפסת חיצונית; ומדינת הילדים, אטרקציות ופעילויות לילדים, ששכרה על גג הקניון, שטח של כ-1,000 מ"ר.
קניון חולון, מקבוצת קניוני עזריאלי, מניב פדיון של 500 דולר למ"ר. שטח הקניון כ-15 אלף מ"ר ב-3 קומות מסחר, בהם 100 חנויות ובתי קפה ו-6 בתי קולנוע מרשת ג.ג.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.